انجمنهای فارسی اوبونتو
کمک و پشتیبانی => انجمن عمومی => نویسنده: khajavi در 02 بهمن 1388، 07:21 بظ
-
راستش فرض کنید شما در مورد موضوعی در حالی تحقیق و پژوهش هستید
مرتب در اینترنت با جست و جوی منابع گوناگون فایلهای زیاد از نوع مختلف مانند صفحهٔ وب و pdf و chm و سورس نرمافزار و ... هزاران خرت و پرت دیگر مرتبط با موضوع مورد نظرتان پیدا میکنید.
دست آخر که خوب تمام این موضوعات را بررسی کردید میخواهید از تمامی منابعی که استفاده کرده اید مقالهای بنویسید.
مشکل اینجاست که دنبال نرمافزاری میگردم که بتونه تمامی این فایلهای مرتبط با این پروژه را مدیریت کنه؟
اسم چنین نرمافزارهایی چی هست؟
-
من متوجه نشدم مدیریت این فایلها یعنی چی، یعنی چه کاری با فایلها قراره انجام بشه تا بدونم چه نرمافزاری معرفی کنم ???
-
یعنی بتونی تمام منابع را یه جا جمع کنی، که جلو چشمت باشه، راحت بتونی بشون دسترسی داشته باشی و ...
نمیدونم چیجوری بگم
اگر تا به حال شروع به جمعآوری موضوع خاصی و سپس نوشتن مطلبی در مورد آن موضوع کرده باشید حتما اینو درک خواهید کرد
-
اهیم من درک میکنم ولی چیزی سراغ ندارم.
با یه چی تو مایه های ویکی کارت را نمیوفته؟
-
من چون تا حالا مقالهی بزرگ ننوشتم به این مشکل برنخوردم اما شاید teamdrive اپن آفیس یا writer tools اپنآفیس یا writer cafe به کارت بیاد.
یکسری پلاگین folder view یا همچین چیزهایی که در IDEهای برنامهنویسی هستند هم میتونه کمک کنه البته در نرم افزاری که با آن مینویسید، لاتکس؟ http://live.gnome.org/Gedit/Plugins/FileBrowser
-
لاتکس که نه، اما با TeX راحتترم، این فکر کنم تا حدود به کارم بیاد چون با gedit کار میکنم
اما بازم فایده نداره، چه چیز عظیم تری میخوام.
فقط میدونم چنین نرمافزاری وجود داره اما نمیدونم به این نرمافزارها چی میگن. وگرنه گوگلش میکردم. ببینم چی میشه
-
آره اگه نوع نرمافزار مشخص بشه خیلی راحتتره
باید از روی خاصیتها مرحله به مرحله به ایدهی اصلی نزدیک بشیم :)
-
با سلام
نرمافزارهای basket note و freemind هستند .
هر دو با هم فرق دارن ببین کدوم بدردت میخوره.
یا علی