و یه سوال برام پیش اومد که این برنامه به چه دردی می خوره؟ ::)با سلام
اگه می خواستم نمره بگیرم می گفتم با فلان زبان بنویسید درصورتی که من گفتم هر زبانی که خواستید بنویسید. و برای این به درد می خوره که می خوام یه سایته با زبان فارسی و خط لاتین بسازم. و مطالب سایت را کاربران بنویسند می خوام نویسندگان سایت این نرم افزار و داشته باشند براشون فینگلیش رو به این خط تبدیل کنه. و یا بالعکس.و یه سوال برام پیش اومد که این برنامه به چه دردی می خوره؟ ::)با سلام
فکر کنم به درد گرفتن نمره پروژه تو درس برنامه نویسی :D
کسی کمک می کنه یه برنامه با هر زبان برنامه نویسیی که بلده یک برنامه بنویسه تو متن جستجو کنه که اگر توش حروف زیر بود جایگزین بشه با یک حرف دیگه: حروف سمت چپ با حروف سمت راست جایگذین شه یعنی حروف سمت چپ برداشته شه و حروف سمت راست جاش بنویسه هم بالعکس با دو دکمه:
مثال: Mesaal بشه Mesãl یا khat بشه xat
اگه خروجیشم واسه اوبونتو منظورم فایل .deb هست را هم قرار بدهید که عالی می شود. :D
sh or sH= š
Sh or SH = Š
zh or zH = ž
Zh or ZH = Ž
aa or aA = ã
AA or Aa = Ã
gh or gH = q
Gh or GH = Q
" ' " = " ` "
kh or kH = x
Kh or KH = X
$ = Dolãr
#include <iostream.h>
#include <stdio.h>
#include <string.h>
#define MAX 100
int main()
{
char mainStr[MAX];
cout << "Enter string for convert > ";
gets(mainStr);
for (int i = strlen(mainStr) - 1; i >= 0; i--)
if (mainStr[i] == 'H' || mainStr[i] == 'h')
{
if (mainStr[i-1] == 's')
mainStr[i] = 'š';
else if (mainStr[i-1] == 'S')
mainStr[i] = 'Š';
else if (mainStr[i-1] == 'z')
mainStr[i] = 'ž';
else if (mainStr[i-1] == 'Z')
mainStr[i] = 'Ž';
else if (mainStr[i-1] == 'g')
mainStr[i] = 'ã';
else if (mainStr[i-1] == 'G')
mainStr[i] = 'Ã';
else if (mainStr[i-1] == 'k')
mainStr[i] = 'q';
else if (mainStr[i-1] == 'K')
mainStr[i] = 'Q';
strcpy(&mainStr[i-1], &mainStr[i]);
}
else if (mainStr[i-1] == 'a')
if (mainStr[i] == 'a' || mainStr[i] == 'A')
{
mainStr[i] = 'ã';
strcpy(&mainStr[i-1], &mainStr[i]);
}
else if (mainStr[i-1] == 'A')
if (mainStr[i] == 'a' || mainStr[i] == 'A')
{
mainStr[i] = 'Ã';
strcpy(&mainStr[i-1], &mainStr[i]);
}
else if (mainStr[i] == '\'')
mainStr[i] = '`';
else if (mainStr[i] == '$')
{
int j;
for (j = strlen(mainStr); j >= i; j--)
mainStr[j+5] = mainStr[j];
char dolar[] = "Dolãr";
int count = i-1;
for (j = 0; j < 5; j++)
mainStr[count++] = dolar[j];
}
cout << "\nEdited string is: " << mainStr;
return 0;
}
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
namespace eurofarsi
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
StringBuilder javandata;
javandata = new StringBuilder(richTextBox1.Text);
for (int i = javandata.Length - 1; i >= 0; i--)
{
if (javandata[i] == 'H' || javandata[i] == 'h')
{
if (javandata[i - 1] == 's')
{
javandata[i] = 'š';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'S')
{
javandata[i] = 'Š';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'z')
{
javandata[i] = 'ž';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'Z')
{
javandata[i] = 'Ž';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'g')
{
javandata[i] = 'q';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'G')
{
javandata[i] = 'Q';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'k')
{
javandata[i] = 'x';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'K')
{
javandata[i] = 'X';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
}
else if (javandata[i] == 'A' || javandata[i] == 'a')
{
if (javandata[i - 1] == 'a')
{
javandata[i] = 'ã';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
else if (javandata[i - 1] == 'A')
{
javandata[i] = 'Ã';
javandata.Remove(i - 1, 1);
}
}
else if (javandata[i] == '\'')
{
javandata[i] = '`';
}
else if (javandata[i] == '$')
{
javandata.Remove(i, 1);
javandata.Insert(i, "Dolãr");
}
}
richTextBox1.Text = javandata.ToString();
}
private void خروجToolStripMenuItem_Click(object sender, EventArgs e)
{
Close();
}
private void پاکسازیصفحهToolStripMenuItem_Click(object sender, EventArgs e)
{
richTextBox1.Clear();
}
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
}
}
}