انجمنهای فارسی اوبونتو
جامعه کاربران => کافه اوبونتو => نویسنده: afrod در 29 امرداد 1395، 01:14 بظ
-
مثلا (http://www.overclock3d.net/news/gpu_displays/id_software_explains_why_they_chose_opengl_vulkan_over_directx11_12/1/)
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulkan_(API)
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulkan_(API)
من که چیزی از نفهمیدم. خیلی تکنیکال بود.
دقیق تر سوالم اینه که چرا لینوکسی ها این قدر خوشحالند از اومدن وولکان؟۱
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulkan_(API)
من که چیزی از نفهمیدم. خیلی تکنیکال بود.
دقیق تر سوالم اینه که چرا لینوکسی ها این قدر خوشحالند از اومدن وولکان؟۱
من خودم فکر میکنم دلیلش این باشه که:
چون این رابط نسبت به OpenGL بسیار پیشرفتهتر هست و عملکرد بهینه و مطلوبی داره و همچنین در همه پلتفرم ها (ویندور-لینوکس-اندروید) قابل استفادهست و میتونه جایگزین بسیار خوبی برای DirectX که توسط ماکروسافت و بصورت اختصاصی برای ویندوز توسعه داده شد باشه و همچنین بازیهای جدید نسخهای هم ارائه میکنند که از این رابط برنامه نویسی توش استفاده شده در نتیجه تعداد بازیهای لینوکسی روز به روز بیشتر و بیشتر میشه.