انجمن‌های فارسی اوبونتو

خبرها => لینک‌های خبری => نویسنده: alend در 03 اردیبهشت 1399، 02:36 ب‌ظ

عنوان: از اوبونتو ۲۰۰۴ تا ۲۰.۰۴
ارسال شده توسط: alend در 03 اردیبهشت 1399، 02:36 ب‌ظ
https://ubuntu.com/blog/2004-to-20-04-lts-ubuntu-in-popular-culture (https://ubuntu.com/blog/2004-to-20-04-lts-ubuntu-in-popular-culture)
عنوان: پاسخ : از اوبونتو ۲۰۰۴ تا ۲۰.۰۴
ارسال شده توسط: هومان در 03 اردیبهشت 1399، 02:47 ب‌ظ
جالب بودش مرسی مخصوصا اون بیگ بنگ تئوریه
عنوان: پاسخ : از اوبونتو ۲۰۰۴ تا ۲۰.۰۴
ارسال شده توسط: Metamorphosis در 03 اردیبهشت 1399، 03:18 ب‌ظ
ممنون.

به نظر من مهمترین ویژگی Ubuntu مارکتینگ و برندینگ فوق العاده اش هست که در سایر توزیع های لینوکسی و اغلب پروژه های آزاد و متن باز پیش از این وجود نداشت.
در حقیقت اوبونتو از دید بازاریابی درحال حاضر دارای برند ارزشمند و شناخته شده ای هست و علت رشدش در تمام این سالها، جدای از بحث فنی همین موضوع بوده: تغییر باور عمومی نسبت به لینوکس. منظور از باور عمومی تصورات اغلب کاربران کامپیوتر و نه صرفا گیک ها و برنامه نویس هاست.
تلاش اوبونتو برای ورود به حوزه های مختلف از نصب پیشفرض روی نت بوک ها و کامپیوترها گرفته تا ورود به بازار اسمارت فون ها همه و همه به دلیل همین اندیشه Market-friendly بودن هست.

تولد اوبونتو اتفاق بزرگی برای دنیا بود.