انجمنهای فارسی اوبونتو
جامعه کاربران => پیشنهادات و انتقادات => نویسنده: sameet در 13 امرداد 1400، 12:54 بظ
-
دوستان یه فکری به ذهنم رسید و اونم این بود :
توی استک اور فلو دیدید که یک خصوصیتی داریم که میشه بهترین جواب برای یک سوال رو انتخاب کرد .
چرا این پیشنهاد رو میدم ؟
https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?topic=153299.15
مثلا این تاپیک یک سوالی پرسیدم و دوستان راه حل های مختلفی رو دادند .
توی این مواقع میتونه کاربردی باشه .
خلاصه
خود ubuntu.com یکی ار مراجعش برای پرسش و پاسخ askubuntu هست
https://askubuntu.com/
-
توی ساختار فعلی انجمن امکانش نیست. انجمنسازهایی مثل دیسکورس این رو به صورت توکار دارن.
-
درست .متوجه شدم
-
نمیشه توی انجمن آزمایشی این رو پیاده کرد؟
-
اگه میشد که راحت میتونستیم برم سراغ اصل ماجرا و میتونست خیلی مفید تر باشه . گفتم چون ساختار اوبوتو اینطور بود شاید همچین چیزی توی اپدیت جدید انجمن پیاده سازی بشه .
-
سایتهای شبکه stackexchange درواقع فروم نیستند و Q/A هستند. همونطور که داشتن گفتگو در یک Q/A قابل قبول نیست، پیاده سازی همچین قابلیتی در یک فروم هم به نظرم منطقی نیست.
-
سایتهای شبکه stackexchange درواقع فروم نیستند و Q/A هستند. همونطور که داشتن گفتگو در یک Q/A قابل قبول نیست، پیاده سازی همچین قابلیتی در یک فروم هم به نظرم منطقی نیست.
این هم حرفیه اون Q.A هست اینجا فرومه ولی خوب میشدیک راه حلی برای انتخاب یک پاسخ درست قرار میگرفت .
-
دوستان یه فکری به ذهنم رسید و اونم این بود :
توی استک اور فلو دیدید که یک خصوصیتی داریم که میشه بهترین جواب برای یک سوال رو انتخاب کرد .
چرا این پیشنهاد رو میدم ؟
https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?topic=153299.15
مثلا این تاپیک یک سوالی پرسیدم و دوستان راه حل های مختلفی رو دادند .
توی این مواقع میتونه کاربردی باشه .
خلاصه
خود ubuntu.com یکی ار مراجعش برای پرسش و پاسخ askubuntu هست
https://askubuntu.com/
حتی اگه امکان پیاده سازی همچین قابلیتی بود، من مخالفت میکردم چون تعریف هر کاربر از بهترین جواب میتونه متفاوت باشه ممکنه کسی کامل ترین جواب رو بهترین بدونه، شخص دیگه ساده ترین جواب رو بهترین بدونه و ...
به نظرم کاربران باید خودشون بهترین جواب رو تشخیص بدن.
-
دوستان یه فکری به ذهنم رسید و اونم این بود :
توی استک اور فلو دیدید که یک خصوصیتی داریم که میشه بهترین جواب برای یک سوال رو انتخاب کرد .
چرا این پیشنهاد رو میدم ؟
https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?topic=153299.15
مثلا این تاپیک یک سوالی پرسیدم و دوستان راه حل های مختلفی رو دادند .
توی این مواقع میتونه کاربردی باشه .
خلاصه
خود ubuntu.com یکی ار مراجعش برای پرسش و پاسخ askubuntu هست
https://askubuntu.com/
حتی اگه امکان پیاده سازی همچین قابلیتی بود، من مخالفت میکردم چون تعریف هر کاربر از بهترین جواب میتونه متفاوت باشه ممکنه کسی کامل ترین جواب رو بهترین بدونه، شخص دیگه ساده ترین جواب رو بهترین بدونه و ...
به نظرم کاربران باید خودشون بهترین جواب رو تشخیص بدن.
فکر می کنم منظورشون جوابی هست که با اون به پاسخ رسیدند
-
دوستان یه فکری به ذهنم رسید و اونم این بود :
توی استک اور فلو دیدید که یک خصوصیتی داریم که میشه بهترین جواب برای یک سوال رو انتخاب کرد .
چرا این پیشنهاد رو میدم ؟
https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?topic=153299.15
مثلا این تاپیک یک سوالی پرسیدم و دوستان راه حل های مختلفی رو دادند .
توی این مواقع میتونه کاربردی باشه .
خلاصه
خود ubuntu.com یکی ار مراجعش برای پرسش و پاسخ askubuntu هست
https://askubuntu.com/
حتی اگه امکان پیاده سازی همچین قابلیتی بود، من مخالفت میکردم چون تعریف هر کاربر از بهترین جواب میتونه متفاوت باشه ممکنه کسی کامل ترین جواب رو بهترین بدونه، شخص دیگه ساده ترین جواب رو بهترین بدونه و ...
به نظرم کاربران باید خودشون بهترین جواب رو تشخیص بدن.
فکر می کنم منظورشون جوابی هست که با اون به پاسخ رسیدند
میدونم اما شاید شخص دیگه که تاپیک ببینه، با جواب منتخب، کارش راه نیوفته اما با یک پاسخ دیگه در همون تاپیک کارش راه بیوفته.
(نمیگم صددرصد اینجوری میشه اما ممکنه، خودم برام اینجوری شده)
-
دوستان یه فکری به ذهنم رسید و اونم این بود :
توی استک اور فلو دیدید که یک خصوصیتی داریم که میشه بهترین جواب برای یک سوال رو انتخاب کرد .
چرا این پیشنهاد رو میدم ؟
https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?topic=153299.15
مثلا این تاپیک یک سوالی پرسیدم و دوستان راه حل های مختلفی رو دادند .
توی این مواقع میتونه کاربردی باشه .
خلاصه
خود ubuntu.com یکی ار مراجعش برای پرسش و پاسخ askubuntu هست
https://askubuntu.com/
حتی اگه امکان پیاده سازی همچین قابلیتی بود، من مخالفت میکردم چون تعریف هر کاربر از بهترین جواب میتونه متفاوت باشه ممکنه کسی کامل ترین جواب رو بهترین بدونه، شخص دیگه ساده ترین جواب رو بهترین بدونه و ...
به نظرم کاربران باید خودشون بهترین جواب رو تشخیص بدن.
فکر می کنم منظورشون جوابی هست که با اون به پاسخ رسیدند
میدونم اما شاید شخص دیگه که تاپیک ببینه، با جواب منتخب، کارش راه نیوفته اما با یک پاسخ دیگه در همون تاپیک کارش راه بیوفته.
(نمیگم صددرصد اینجوری میشه اما ممکنه، خودم برام اینجوری شده)
ببین دوستان جواب های مختلفی رو در مورد یک تاپیک اعلام میکنم ولی اون فردی که سوال رو پرسیده با یک جوابی به نتیجه ای رسیده و تقریبا غیر ممکنه که اون جواب به کارش نیاد .
-
نه. غیر ممکن نیست. معمولاً یه مسیره که به پاسخ میرسه، نه یه عمل.
-
اینم حرفیه :)
-
شاید بشه یه قابلیت اضافه کرد که یه دکمه چیزی اون کنار باشه که هر وقت مشکل کاربر حل شد، لازم نباشه عنوان موضوع اصلی رو برای اضافه کردن (حل شد) ویرایش کنه. اینطور که هر وقت مشکل درست شد، اون دکمه رو بزنه و بعد یه حل شد به عنوان اضافه بشه.
شاید بشه کاری کرد که اگه بعد از مدت معینی که چیزی توی اون موضوع ارسال نشد، خودکار موضوع قفل بشه و جایی از صفحه بنویسه اگه کسی مشکل مشابهی داره، توی یه موضوع جدید بپرسه. اینجوری از بالا اورده شدن موضوعات قدیمی توسط افراد انجمن جلوگیری میشه.
-
چنین منطقی بهتره در هر حال چون بلاخره ضرری که نیست . میتونه کمک کننده باشه .
-
شاید بشه یه قابلیت اضافه کرد که یه دکمه چیزی اون کنار باشه که هر وقت مشکل کاربر حل شد، لازم نباشه عنوان موضوع اصلی رو برای اضافه کردن (حل شد) ویرایش کنه. اینطور که هر وقت مشکل درست شد، اون دکمه رو بزنه و بعد یه حل شد به عنوان اضافه بشه.
شاید بشه کاری کرد که اگه بعد از مدت معینی که چیزی توی اون موضوع ارسال نشد، خودکار موضوع قفل بشه و جایی از صفحه بنویسه اگه کسی مشکل مشابهی داره، توی یه موضوع جدید بپرسه. اینجوری از بالا اورده شدن موضوعات قدیمی توسط افراد انجمن جلوگیری میشه.
من هم همچین چیزی به ذهنم رسید اون دکمه هم یک تیک سبز مثلا کنار تصویر موضوع بزنه
واسه تاپیک های قدیمی هم به جای قفل شدن نیاز به تایید مدیر داشته باشند البته شاید هم خوب نباشه ؟
-
شبیه همچین چیزی تو انجمن eca هم هست که پاسخی که بیشتر از همه تشکر شده باشه ازش(یه چیزی شبیه لایک)مشخصه و خب راحت تر جواب قابل اطمینان پیدا میشه
درکل ایده خوبیه