انجمن‌های فارسی اوبونتو

جامعه کاربران => کافه اوبونتو => نویسنده: theMaster در 23 امرداد 1391، 07:34 ب‌ظ

عنوان: انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: theMaster در 23 امرداد 1391، 07:34 ب‌ظ
با سلام
انیمیشن سینتل رو با کیفیت HD1080 دانلود کردم
فوق العاده بود.
ولی هنوز هم برای پیشرفت جا داره.از جمله سیستم مایعات. Fur و حرکات کارکترها
در کل ارزش ۱.۲ گیگ دانلود رو داشت  ::)
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: آرمان اسماعیلی در 23 امرداد 1391، 07:57 ب‌ظ
منم دیروز درسو اوزالا رو دیدم. یه کم جای کار داشت هنوز مثلا اون افکتی که رو ببره گذاشته بود خیلی ابتدایی بود. ولی در کل ارزش 1.6 گیگ دانلود کردنو داشت.
 ;D ;D ;D داداش چه ربطی داره به این فروم؟
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: علیرضا.ج در 23 امرداد 1391، 08:10 ب‌ظ
سلام اینها چه طور انیمیشنی هستند میشه یک توضیح بدین
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: حامد سپهر در 23 امرداد 1391، 08:36 ب‌ظ
این منم =>  ???

زیر سیکل حرف بزنین....  ;D
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: آرمان اسماعیلی در 23 امرداد 1391، 08:42 ب‌ظ
سینتل که اسمشه. کامل با نرم‌افزارهای آزاد از جمله بلندر و گیمپ ساخته شده. همانند Elephant Dream
http://www.imdb.com/title/tt1727587
http://www.imdb.com/title/tt0807840
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: theMaster در 23 امرداد 1391، 08:58 ب‌ظ
اینها مجموعه انیمیشنهایی هستن که توسط انستیتو بلند ساخته شده اند (Blender Foundation)
یه جورایی برای به رخ کشیدن قدرت بلندر توسط توسعه دهنده های بلندر ساخته میشن.  ;)

تو این ادرس می تونید ببینید و وارد سایت هرکدوم بشین و با کیفیت های مختلف دانلود و تماشا کنید

http://www.blender.org/features-gallery/movies/ (http://www.blender.org/features-gallery/movies/)

نقل‌قول
یه کم جای کار داشت هنوز مثلا اون افکتی که رو ببره گذاشته بود
و تو انیمیشن سینتل هم بخش اخری فیلم که خون اژدها میریزه باید خیلی کار بشه!
ولی در کل کارشون واقعا آفرین داره!  \\:D/
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: Milandini در 23 امرداد 1391، 10:22 ب‌ظ
آقا سوال از حرفه ای ها!
فرض کنیم شرکت هایی مثل  اتودسک-ادوب  و... بیان نرم افزارهای تخصصی شون رو مثل فتوشاپ-مایا-تری دی مکس و... رو روی پلتفرم لینوکس انتشار بدن البته با همون قیمت و کیفیت نرم افزارهای ویندوزی ولی تحت همون مجوزهای کلوز سورس خودشون!
اونوقت کاربران لینوکس این امر رو قبول میکنن یا نه؟
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: حامد سپهر در 23 امرداد 1391، 10:32 ب‌ظ
واقعا جالبه یکی 9 دقیقه یکی هم 14 دقیقه!

آقا سوال از حرفه ای ها!
فرض کنیم شرکت هایی مثل  اتودسک-ادوب  و... بیان نرم افزارهای تخصصی شون رو مثل فتوشاپ-مایا-تری دی مکس و... رو روی پلتفرم لینوکس انتشار بدن البته با همون قیمت و کیفیت نرم افزارهای ویندوزی ولی تحت همون مجوزهای کلوز سورس خودشون!
اونوقت کاربران لینوکس این امر رو قبول میکنن یا نه؟
دلیلی نیست که قبول نکنن. تازه به نظر من این حرکت میتونه باعث پیشرفت معادل گنو/لینوکسیشون بشه! (تجربه میگه که الآنه یه بحث توپ اینجا را بیفته ;D)
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: nixoeen در 23 امرداد 1391، 10:51 ب‌ظ
فرض کنیم شرکت هایی مثل  اتودسک-ادوب  و... بیان نرم افزارهای تخصصی شون رو مثل فتوشاپ-مایا-تری دی مکس و... رو روی پلتفرم لینوکس انتشار بدن البته با همون قیمت و کیفیت نرم افزارهای ویندوزی ولی تحت همون مجوزهای کلوز سورس خودشون!
اونوقت کاربران لینوکس این امر رو قبول میکنن یا نه؟
البته چیزی مثل Maya همین الان هم روی گنو-لینوکس موجوده. ولی در حال حاضر نسبت به زمان و هزینه‌ای که باید بکنند نمی‌تونن فروش داشته باشند.
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: محمدرضا ح. در 23 امرداد 1391، 10:55 ب‌ظ
آقا سوال از حرفه ای ها!
فرض کنیم شرکت هایی مثل  اتودسک-ادوب  و... بیان نرم افزارهای تخصصی شون رو مثل فتوشاپ-مایا-تری دی مکس و... رو روی پلتفرم لینوکس انتشار بدن البته با همون قیمت و کیفیت نرم افزارهای ویندوزی ولی تحت همون مجوزهای کلوز سورس خودشون!
اونوقت کاربران لینوکس این امر رو قبول میکنن یا نه؟

چند نمونش : Maya , Oracle , FlashPlugin 

اینا همشون بسته هستند. ولی خب روی گنو/لینوکس هم نسخه ویژه خودشون رو دارند. VMWare Workstation و VMWare Server و VMWare Player هم همینطور.
حالا مثلا iTunes , Photoshop و ... هنوز نسخه گنو/لینوکسی ندارند چون صرف نمیکنه برای سازندگانشون.
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: theMaster در 24 امرداد 1391، 12:47 ق‌ظ
بحث داره راه میفته ها  8)

آقا من میگم اول باید بازی ها بیان بعد بقیه نرم افزار یکی یکی!!!

نقل‌قول
فرض کنیم شرکت هایی مثل  اتودسک-ادوب  و... بیان نرم افزارهای تخصصی شون رو مثل فتوشاپ-مایا-تری دی مکس و... رو روی پلتفرم لینوکس انتشار بدن البته با همون قیمت و کیفیت نرم افزارهای ویندوزی ولی تحت همون مجوزهای کلوز سورس خودشون!

اونوقت دیگه فکر نکنم کسی بره سمت ویندوز

البته جناب استالمن فکر کنم خیلی ناراحت بشن از این قضه  ::) چون اصل فلسفه ایشون نادیده گرفته میشه. ولی به نظر من این کار باعث جذب فراوان کاربر خواهد شد.
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: Milandini در 24 امرداد 1391، 03:57 ق‌ظ
بازی ها رو یادم رفت....اگر مثلا بازی یا نرم افزار تخصصی برای لینوکس هم منتشر بشه هزینه ها کمی پایین تر میاد چون لازم نیست یه 600 دلاری خرج ویندزد بدی..البته برای اونها
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: مهران رهباردار (mehionline) در 24 امرداد 1391، 12:34 ب‌ظ
نقل‌قول
اونوقت دیگه فکر نکنم کسی بره سمت ویندوز

البته جناب استالمن فکر کنم خیلی ناراحت بشن از این قضه  ::) چون اصل فلسفه ایشون نادیده گرفته میشه. ولی به نظر من این کار باعث جذب فراوان کاربر خواهد شد.
خود استالمن گفته که اومدن بازی‌های غیر آزاد مزایاش بیشتر از بدیهاشه ! چونکه هم کاربرای بیشتری به سمت نرم افزارهای آزاد میاین!
و به نظر من کسایی که میاین و به دلیل بازی به اوبونتو مهاجرت می‌کنن به طور تصادفی حتما با تعریف نرم‌افزارهای آزاد مواجه میشن و باعث گسترش نرم‌افزارهای آزاد میشه!
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: محمدرضا ح. در 24 امرداد 1391، 12:46 ب‌ظ
نقل‌قول
اونوقت دیگه فکر نکنم کسی بره سمت ویندوز

البته جناب استالمن فکر کنم خیلی ناراحت بشن از این قضه  ::) چون اصل فلسفه ایشون نادیده گرفته میشه. ولی به نظر من این کار باعث جذب فراوان کاربر خواهد شد.
خود استالمن گفته که اومدن بازی‌های غیر آزاد مزایاش بیشتر از بدیهاشه ! چونکه هم کاربرای بیشتری به سمت نرم افزارهای آزاد میاین!
و به نظر من کسایی که میاین و به دلیل بازی به اوبونتو مهاجرت می‌کنن به طور تصادفی حتما با تعریف نرم‌افزارهای آزاد مواجه میشن و باعث گسترش نرم‌افزارهای آزاد میشه!

این یکی از بهترین استراتژی های ممکن هست.

در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: سلمان م. در 24 امرداد 1391، 01:39 ب‌ظ
در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
من نمی‌دونم شما چجوری این همه وقت آزاد داری  ](*,)
من یه عمر دارم کتاب Introduction to Algorithms نوشته‌ی آقایان! CLRS رو می‌خونم،‌تموم نمی‌شه!!!!!
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: محمدرضا ح. در 24 امرداد 1391، 01:44 ب‌ظ
در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
من نمی‌دونم شما چجوری این همه وقت آزاد داری  ](*,)
من یه عمر دارم کتاب Introduction to Algorithms نوشته‌ی آقایان! CLRS رو می‌خونم،‌تموم نمی‌شه!!!!!
برای اینکه توی تیم تقسیم وظایف کردیم به همین سادگی.

خودش باعث شده کارمون سرعت نور به خودش بگیره. مثلا من فکر میکردم شبکه اجتماعیمون 2 - 3 سالی زمان ببره ولی الان حاضره و 5 شهریور معرفی میشه :)
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: علیرضا.ج در 24 امرداد 1391، 01:46 ب‌ظ
شبکه اجتماعی یک توضیحی میدی ببینم چی هست و در مورد بازی جدی میگی چه سبکی و اسکرین شاتی داری بدی ببینیم؟ \\:D/
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: محمدرضا ح. در 24 امرداد 1391، 01:52 ب‌ظ
شبکه اجتماعی یک توضیحی میدی ببینم چی هست و در مورد بازی جدی میگی چه سبکی و اسکرین شاتی داری بدی ببینیم؟ \\:D/

شبکه اجتماعی نکست رو ابتدا بر پایه اکسوال زدیم ولی مشکلاتی داشت و تصمیم گرفتیم خودمون یکی بسازیم ( خواستن توانستن است!) و الان با استفاده از کدهای اکسوال و phpFox یک شبکه اجتماعی درست شده و طبق رایزنی هایی که در تیم انجام شده تحت مجوزهای Apache 2 و LGPL 3 منتشر خواهد شد.

بازی هم اسمش Free Soldiers یا Unlimited Soldiers خواهد بود. داستان انتقامجویی یک جنگجوی چینی و یک گانگستر امریکایی ( 5000 سال تاریخ بشریت جلوی چشمتون رد میشه) . سبک هم اول شخص هست. موضوع هم اساطیری ، جنگی :)
اسکرین شاتها هم دست رضا باقرزاده (مسئول استودیو گیمینگ) هست. احتمالا 5 شهریور پیش نمایشی از بازی هم نشون بدیم.
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: theMaster در 24 امرداد 1391، 02:04 ب‌ظ
در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
من نمی‌دونم شما چجوری این همه وقت آزاد داری  ](*,)
من یه عمر دارم کتاب Introduction to Algorithms نوشته‌ی آقایان! CLRS رو می‌خونم،‌تموم نمی‌شه!!!!!

خدایش حرف حق رو زدی...  :o  به ما هم بگید چطور زمانبدنی می کنید و به همه کاراتون میرسید؟ لو بدید خودتونو. اوپن سورسش کنید.
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: محمدرضا ح. در 24 امرداد 1391، 02:06 ب‌ظ
در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
من نمی‌دونم شما چجوری این همه وقت آزاد داری  ](*,)
من یه عمر دارم کتاب Introduction to Algorithms نوشته‌ی آقایان! CLRS رو می‌خونم،‌تموم نمی‌شه!!!!!

خدایش حرف حق رو زدی...  :o  به ما هم بگید چطور زمانبدنی می کنید و به همه کاراتون میرسید؟ لو بدید خودتونو. اوپن سورسش کنید.

تقسیم کار :) تنها راز اینکه میتونیم همزمان 70 تا پروژه رو مدیریت کنیم همینه!
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: حامد سپهر در 24 امرداد 1391، 03:37 ب‌ظ
در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
من نمی‌دونم شما چجوری این همه وقت آزاد داری  ](*,)
من یه عمر دارم کتاب Introduction to Algorithms نوشته‌ی آقایان! CLRS رو می‌خونم،‌تموم نمی‌شه!!!!!

خدایش حرف حق رو زدی...  :o  به ما هم بگید چطور زمانبدنی می کنید و به همه کاراتون میرسید؟ لو بدید خودتونو. اوپن سورسش کنید.

تقسیم کار :) تنها راز اینکه میتونیم همزمان 70 تا پروژه رو مدیریت کنیم همینه!

آخه مگه شما چند نفرین؟ درس و زندگی مگه ندارین؟ کلا من کاراتون رو میبینم هی اینطوری میشم  :o
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: Fedora1100 در 24 امرداد 1391، 06:18 ب‌ظ
در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
من نمی‌دونم شما چجوری این همه وقت آزاد داری  ](*,)
من یه عمر دارم کتاب Introduction to Algorithms نوشته‌ی آقایان! CLRS رو می‌خونم،‌تموم نمی‌شه!!!!!

خدایش حرف حق رو زدی...  :o  به ما هم بگید چطور زمانبدنی می کنید و به همه کاراتون میرسید؟ لو بدید خودتونو. اوپن سورسش کنید.

تقسیم کار :) تنها راز اینکه میتونیم همزمان 70 تا پروژه رو مدیریت کنیم همینه!

آخه مگه شما چند نفرین؟ درس و زندگی مگه ندارین؟ کلا من کاراتون رو میبینم هی اینطوری میشم  :o

فکر کنم الان 3 نفر باشند. قبلا من هم باهاشون بودم ولی الان پشت پرده کمک میکنم :D

عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: محمدرضا ح. در 25 امرداد 1391، 01:07 ب‌ظ
در حال حاضر خود ما ، داریم یه بازی با موتور Unity میسازیم که ایشالا وقتی آماده شد خبرش رو میزاریم .
من نمی‌دونم شما چجوری این همه وقت آزاد داری  ](*,)
من یه عمر دارم کتاب Introduction to Algorithms نوشته‌ی آقایان! CLRS رو می‌خونم،‌تموم نمی‌شه!!!!!

خدایش حرف حق رو زدی...  :o  به ما هم بگید چطور زمانبدنی می کنید و به همه کاراتون میرسید؟ لو بدید خودتونو. اوپن سورسش کنید.

تقسیم کار :) تنها راز اینکه میتونیم همزمان 70 تا پروژه رو مدیریت کنیم همینه!

آخه مگه شما چند نفرین؟ درس و زندگی مگه ندارین؟ کلا من کاراتون رو میبینم هی اینطوری میشم  :o

فکر کنم الان 3 نفر باشند. قبلا من هم باهاشون بودم ولی الان پشت پرده کمک میکنم :D

درسته 3 نفر هستیم.

@حامد سپهر:
درس داریم ولی نمیخونیم  ;D
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: حامد سپهر در 25 امرداد 1391، 04:17 ب‌ظ
به خدا با ۳نفر نمیشه... مگه اینکه صبح تا شب به معنای واقعی پا کامپیوتر باشین.....
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: آرمان اسماعیلی در 25 امرداد 1391، 04:26 ب‌ظ
شاید دوست داشته باشن صبح تا شب به معنای واقعی پا کامپیوتر باشن. به بقیه ارتباطی داره؟
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: محمدرضا ح. در 25 امرداد 1391، 05:52 ب‌ظ
به خدا با ۳نفر نمیشه... مگه اینکه صبح تا شب به معنای واقعی پا کامپیوتر باشین.....

بستگی داره از کامپیوتر چه استفاده ای بشه  :D

مثلا خیلیا با کامپیوتر چت میکنند ، من مسنجر روی گوشیم فعاله ! (همه جور مسنجریم دارم :D )

خیلیا بازی میکنن ، که iPod touch خلاء بازی رو پر کرده !

خیلیا آهنگ گوش میدن ، که الان دیگه تا ماژیک وایت برد هم موزیک پخش میکنه :))

در نهایت کامپیوتر میشه محل تخلیه فورانات فکری :)
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: ایمان تات داودی در 25 امرداد 1391، 09:21 ب‌ظ
بسیار انیمیشن خوبی بود اتفاقا از نظر گرافیکی خیلی بهتر از چیزی بود که من تصور می کردم ضمنا کم بودن دیالوگ در آن خیلی جالب بود
دیدم بحث رسید به یه جای دیگه گفتم عنوان تاپیک را یادآوری کرده باشم ;)
عنوان: پاسخ : انیمیشن سینتل
ارسال شده توسط: Fedora1100 در 26 امرداد 1391، 05:31 ق‌ظ
بسیار انیمیشن خوبی بود اتفاقا از نظر گرافیکی خیلی بهتر از چیزی بود که من تصور می کردم ضمنا کم بودن دیالوگ در آن خیلی جالب بود
دیدم بحث رسید به یه جای دیگه گفتم عنوان تاپیک را یادآوری کرده باشم ;)

واقعا !