انجمنهای فارسی اوبونتو
جامعه کاربران => هنر و طراحی => نویسنده: HSN6 در 31 امرداد 1391، 03:46 بظ
-
به طور حتم خیلی از کسانی که با Blender3D کار کردن یکسری از رندرهای کارهاشون رو یه جایی ذخیره کردن و تا حالا در انجمن نذاشتن. :-X
من حدود دو هفته است که یکم جدی تر دارم به طراحی بلندری میپردازم و این هم به دلیل طراحی تبلت برای اوبونتو هستش که برای این کار از بلندر استفاده میکنم. لینک زیر مربوط به تاپیک طراحی تبلت برای اوبونتو هستش :
http://forum.ubuntu.ir/index.php/topic,38957.0.html (http://forum.ubuntu.ir/index.php/topic,38957.0.html)
رندر نهایی اولین و دومین کار جدی من رو میتونید از لینک های زیر دریافت کنید : (نترسید حجمش به 100 کیلوبایت هم نمیرسه 8) )
http://dl.dropbox.com/u/70254230/anbaar.jpg (http://dl.dropbox.com/u/70254230/anbaar.jpg)
http://dl.dropbox.com/u/70254230/thetable6.jpg (http://dl.dropbox.com/u/70254230/thetable6.jpg)
اگه شما هم مدل سازی یا انیمیشن یا بازیسازی با بلندر انجام دادید لطفا در این تاپیک بگذارید تا نظر دیگران رو در مورد کارهاتون بدونید! ;D
-
ببخشید حواسم نبود dropbox رو چیزتر کردن!! ](*,)
اینا هستن :
http://www.4shared.com/photo/98RbxydS/anbaar.html (http://www.4shared.com/photo/98RbxydS/anbaar.html)
http://www.4shared.com/photo/kJNJq7BA/thetable6.html (http://www.4shared.com/photo/kJNJq7BA/thetable6.html)
ببخشید که غیر مستقیمه!
-
من خودم با بلندر کار نکردم ولی معمارهایی رو تو اینترنت دیدم که مدل سه بعدی ساختمانهایی که طراحی میکنن رو با بلندر میکشن و تحت مجوزهای آزاد ارایه میکنن.
مثلا این لینک یکیشون: http://yorik.uncreated.net/
-
این هم یکی از آخرین کارهام با بلندره . شانه عسلی از دره سیلیکون!
http://www.4shared.com/photo/T1rdfl6r/the_new_honey_comb.html
با یک فکر بلند پروازانه میخواستم بذارمش در گالری blender.org
متاسفانه با شروع مدارس دیگه نمیتونم حتی بلندر رو اجرا کنم! و شما هم مجبورید حدود ۹ ماه غصه ی خودتون رو بخورید که دیگه نمیتونید از این کارهای من بهره مند شید!!!
کسی میتونه این تاپیک رو گرمش کنه؟؟! فقط تا اون موقعی که تابستون شروع بشه....!
-
من قبلا با 3d max کار کردم.
کارات خیلی قشنگه فقط تنها مشکلش سایه ها هستن. مثلا توی دوتا عکس اول نور شمع سایه ایجاد نکرده.
در کل بسیار عالی بود.
یه کتابی داری که بشه سریع از روش بلندر رو یاد گرفت؟ (ترجیها فارسی باشه)
-
من آموزش ها رو از سیتو گرفتم روی یک dvd البته انگلیسی بود ولی خیلی روون بود . سیتو آموزش فارسی هم داشت ولی یه خورده گرون تر بودن.
اون اولی قبل از اون آموزش ها بود.
-
من از روی راهنماش همون عروسک کلوچه ای رو درست کردم . بد نشده بود . عکسشو پیدا کردم میگذارم
-
سلام ببخشید که تایپیک قدیمی بالا میارم یه کتاب ابتدایی و شروع کار با بلندر رو دیدم گفتم حیفه براتون نزارم
البته کتاب جالبی نیست ولی برای شروع و استارت کار فکر کنم خیلی ساده باشه
http://software.rasekhoon.net/down2%5C668420.Learning.Software.Blender%203D_rasekhoon.net.rar
-
این مربوط به نسخه 2.43 بلندر هست . خیلی خیلی خیلی قدیمی هست . همه چی تغییر کرده . کتاب الان از رده خارج هست .
-
من قبلا با 3dstudioMax کار میکردم و به مرور دارم بلندر یاد میگیرم.
این ماشین حساب را با روشهایی که در مکس بلد بودم معادلش را پیدا کردم و ساختم.
(http://imageupload.co.uk/files/eua3r4aydj26wsobd6xh.png) (http://imageupload.co.uk/)
-
خیلی قشنگه
-
خیلی واقعی به نظر میاد.
نوشته ها texture هست دیگه؟
-
خیلی واقعی به نظر میاد.
نوشته ها texture هست دیگه؟
اصولیش اینه که با texture باشه ولی چون توی بلندر مبتدی هستم فعلا با object ساختم.
-
خیلی خوبه
یعنی داری میگی برای نوشته روی هر کدوم از اون دکمه ها از تکست استفاده کردی نه از تکسچر ؟! ولی در ظاهر اینطور نشون نمیده ها !!!
منتظر نمونه کار های بیشتری هستم
موفق باشید
-
خیلی خوبه
یعنی داری میگی برای نوشته روی هر کدوم از اون دکمه ها از تکست استفاده کردی نه از تکسچر ؟! ولی در ظاهر اینطور نشون نمیده ها !!!
منتظر نمونه کار های بیشتری هستم
موفق باشید
ممنون
بله چون بلد نبودم از تکسچر استفاده کنم و عجلهای بود از تکست استفاده کردم با حداقل ضخامت ممکن.
یه کار جدید هم انجام دادم ولی خوب توی ساخت متریال مشکل داشتم که هنوز جای کار داره.
(http://imageupload.co.uk/files/vxvrtmi3qyu6ij280rwy.jpg) (http://imageupload.co.uk/)
-
:o :o :o :o :o :o
اینا چقدر واقعیه.من هم میتونم یاد بگیرم؟
یه چیز دیگه واقعا با بلندر دیگه به 3dmax احتیاج هست؟
-
عارف جان فکر کنم یک پسزمینهای برای کاراتون داشته باشید (مثل یک ورقهی نازک خمیده یا یک مکعب) که مدل همینجوری روی هوا نمونه ، متریال هم طبیعیتر بشه ، چون بازتابها رو هم داریم.
node edit هم یکی از قسمتهای مهم برای کنترل خروجی هست!
-
عارف جان فکر کنم یک پسزمینهای برای کاراتون داشته باشید (مثل یک ورقهی نازک خمیده یا یک مکعب) که مدل همینجوری روی هوا نمونه ، متریال هم طبیعیتر بشه ، چون بازتابها رو هم داریم.
node edit هم یکی از قسمتهای مهم برای کنترل خروجی هست!
ممنون از حسن توجهتون
ولی این را برای یکی از دوستان ساختم که برای کاتالوگ میخواست و اصلش بدون هیچ زمینهای هست.
node edit را هم بلد نیستم.
-
امروز بالاخره با یک وقفهی ۹ ماهه (موقع مدارس کامپیوتر تعطیل!) ، راه رفتن یک شتر رو با بلندر ساختم.
http://db.tt/i4y26IWa (http://db.tt/i4y26IWa)
اینم فایل .blendش :
http://db.tt/KegvQZXf (http://db.tt/KegvQZXf)
میدونم که قیافهش زیاد خوب نشده(شاید هم اصلا خوب نشده باشه) . ::)
-
امروز بالاخره با یک وقفهی ۹ ماهه (موقع مدارس کامپیوتر تعطیل!) ، راه رفتن یک شتر رو با بلندر ساختم.
http://db.tt/i4y26IWa (http://db.tt/i4y26IWa)
اینم فایل .blendش :
http://db.tt/KegvQZXf (http://db.tt/KegvQZXf)
میدونم که قیافهش زیاد خوب نشده(شاید هم اصلا خوب نشده باشه) . ::)
عجب کاراکتری :D اتفاقا کاراکترش بد نیست حسه اینو داره که شتره با خمیر بازی درست شده.
تو مرحله بعدیش یه عرب بساز که اون کنار داره نی میزنه ;D
-
امروز بالاخره با یک وقفهی ۹ ماهه (موقع مدارس کامپیوتر تعطیل!) ، راه رفتن یک شتر رو با بلندر ساختم.
http://db.tt/i4y26IWa (http://db.tt/i4y26IWa)
اینم فایل .blendش :
http://db.tt/KegvQZXf (http://db.tt/KegvQZXf)
میدونم که قیافهش زیاد خوب نشده(شاید هم اصلا خوب نشده باشه) . ::)
قشتگه فقط راه که میره انگار داره اسکی میره . خود قیافه شترش خوبه فقط مو داشته باشه از شتر پوستی در میاد یکمم فکر کنم دومش بلنده
-
به نظرم یه جا دیده بودم که با اضافه کردن وزن میشه حرکات طبیعیتری رو از کاراکتر دید.
آره مو....به فکر خودمم رسید ولی چیزی برای اینکار در بلندر پیدا نکردم.
بافت پوست شتر خدمتتون هست؟
-
همیشه اون دویست تومنی مچاله رو میندازیم !
http://db.tt/jWKJ2cI6 (http://db.tt/jWKJ2cI6)
---------------------------------------------------------
با کمی ویرایش توسط گیمپ شد این :
http://db.tt/yIVwz27h (http://db.tt/yIVwz27h)
-
اینو امروز همینجوری درست کردم:
این رندر :
http://db.tt/VNa84CPi
اینم فایل .blendش :
http://db.tt/8xBZ8Njs
گرچه خودم قرمز دوست ندارم ولی اینجا حس گرمی و نزدیکی ایجاد میکنه.
-
با این کامپیوتر قراضه مگه میشه رندر کرد؟
همینجوری با روزلوشن پایین گذاشتم براتون این لامپو!
http://db.tt/EFdcPkQQ
مثل همیشه اینم فایل .blendش:
http://db.tt/G7TtN42Q
-
قراره این یکماه مونده به مدارس ، من کل در و پنجرههای جدید خونه رو رنگ کنم (۲تا در و ۸تا پنجره).
خب برای انتخاب بهترین رنگ ، بلندر رو به کار گرفتم تا ببینیم کدومش بهتر میشه.
http://db.tt/KTqifeQF
http://db.tt/kZfviLXc
http://db.tt/aK4ZUGJi
http://db.tt/D51yNgPE
http://db.tt/EpdnoAFV
http://db.tt/le8XxoQB
http://db.tt/PQtOQLsX
http://db.tt/LxK8HaMF
http://db.tt/IfXB2JrX
http://db.tt/nsFED0iC
http://db.tt/627KPChX
این هم فایل .blendش :
http://db.tt/frWqSTLI
همینجور دستیدستی دارم برا خودم کار میتراشم هاااا!
-
این هم « باز رندر شده » ی یکی از اولین کارهامه . یه خرده روی نورش کار کردم:
http://db.tt/P32VicsF
-
این هاتداگ هم تازه از رندر در اومده ، داغ داغ :
http://db.tt/1cOPwP8c
اووه فایل .blendش توی خونهست . بعدا میذارم.
-
این رو توی یه پنجرهی جدید کامل ببینید:
http://www.8pic.ir/images/61162842120633654846.png (http://www.8pic.ir/images/61162842120633654846.png)
-
این رو توی یه پنجرهی جدید کامل ببینید:
http://www.8pic.ir/images/61162842120633654846.png (http://www.8pic.ir/images/61162842120633654846.png)
ایول بابا، ایول ;D
-
زیرش بافت noise گذاشتی؟ یا چیز دیگهای ...؟
میشه یه خرده دربارهی اون قهوهی توی استکان توضیح بدی؟ یعنی لباسه یا همینجوری دستی یک صفحه رو اینکارش کردی یا مثلا particle systemی چیزی هست؟
-
اون قسمتی که شما میفرمایید نه تکسچر نذاشتم تو متریالش قسمت Mirror، اونی رو که نوشته Blend کم کردم.
برای قهوه هم از Fluid Simulation استفاده کردم و توی فریم ۱۲ رندر گرفتم(مگه حتما برای عکس فریم باید یک باشه؟) و Cloth نیست.
با این اینترنت افتضاح سعی میکنم سورس رو توی Ubuntu One آپلود کنم اولین فرصت لینک میذارم.
توصیه ام اینه که بهترین منبع فیلم های YouTube(به لطف تُر) و زبان انگلیسی هست.
-
بفرمایید اینم لینک سورس:
http://ubuntuone.com/1zGh4reZ3S4V1KLAsDJO18 (http://ubuntuone.com/1zGh4reZ3S4V1KLAsDJO18)
-
سلام به همه و یک سلام تخصصی به دوست عزیز آقای HSN6
اول از همه باید بگم واقعا آفرین به تلاش وپشتکاری که داری و با همه ی شرایطی که اتفاقا درمورد خیلی از دیگران هم صدق می کنه(مثل سرعت اینترنت_ماه مدرسه و ...) داری به تلاشت برای حرفه ای شدن در بلندر ادامه میدی...
اما بذار یه کمکی کنم...
نمی دونم از چه آموزشی هایی استفاده می کنی،ولی توصیه می کنم با توجه به علاقه ای که داری بهتره سطح آموزش هایی رو که برای دیدن انتخاب می کنی بیاری بالاتر...
سایت های خارجی خیلی فوق العاده ای وجود دارند مثل....
www.Blender.org (بنیاد بلندر_Blender Foundation )
www.BlenderGuru.com
www.Blendercookie.com
www.blendernation.com
سعی کن حالا که تا این جا اومدی، دیگه این جا نمونی وبه راهت ادامه بدی....
امیدوارم که موفق وسربلند باشی...
من هم به زودی نمونه کارهای خودم رو قرار میدم.خوشحال میشم نظرات همه ی شما رو بشنوم.
به سایت من هم سر بزن...
-
سلام به همه
طبق چیزی که قبلا گفته بودم،نمونه کارهای بلندر خودم رو در این جا قرار میدم،امیداوارم براتون جالب باشه.
نمونه کار شماره ی یک: ساخت تایر ماشین در بلندر
روی هر سه لینک زیر برای دیدن سه عکس ، کلیک کنید.
http://upload7.ir/images/81178033837193342712.gif
http://upload7.ir/images/56761794463380783435.gif
http://upload7.ir/images/82717303242737846527.gif
-
شیارهای تایر بافته یا واقعیه ؟
PDF آموزش تکنیکی سراغ دارید ؟
-
سلام
شیارهای روی تایر مدلسازی شده است....
آموزش Pdf هم متوجه منظورت نشدم ، برای این آموزش یا کلا گفتی دوست عزیز؟!!!
-
PDF(ها)یی که از این کارهای باحال آموزش بده.
با این اینترنت زغالی مگه میشه فیلم دید ؟!
-
سلام
PDF هایی که از این آموزش های باحال داسته باشه که نه!!!
ولی حتی با همون اینترنت هم می تونید سری به سایت Www.BlenderGuru.com بزنید وبا کمی زحمت و صبر از فیلم های اموزشی سایت استفاده کنید.
موفق باشی
-
اینم یه پنجرهی بزرگ :
https://mega.co.nz/#!1YcyGLII!fw4wCfgzS9h0FWGbQy-fH8bNCmGXJoFWmmXBDbtL6JY
اینم فایل .blendش :
https://db.tt/Az22tt71
-
شیشه خیلی قشنگ شده :o
از تراوشات ذهنیم:
عکس: https://www.dropbox.com/s/b49z5spvonk7l6j/sea.png (https://www.dropbox.com/s/b49z5spvonk7l6j/sea.png)
فایل بلندر: https://www.dropbox.com/s/jsbwph2gox7etlm/Sea.tar.gz (https://www.dropbox.com/s/jsbwph2gox7etlm/Sea.tar.gz)
-
از تراوشات ذهنیم:
عکس: https://www.dropbox.com/s/b49z5spvonk7l6j/sea.png (https://www.dropbox.com/s/b49z5spvonk7l6j/sea.png)
فایل بلندر: https://www.dropbox.com/s/jsbwph2gox7etlm/Sea.tar.gz (https://www.dropbox.com/s/jsbwph2gox7etlm/Sea.tar.gz)
واقعا قشنگه ::) :popcorn:
-
یک لیوان شیر ! خرماهاش هم تو راهه ! :
https://db.tt/r9DgASfA
فایل .blend :
https://db.tt/Eyt9OaD2
-
خیلی وقت پیش یک ایده به ذهنم رسید که بیاییم به جای این که پاهامونو از بالای صندلی یا مبل آویزون کنیم ، از نزدیکی سطح زمین به طرف زیر زمین آویزون کنیم !!! :D
اینجوری جای کمتری اشغال میشه و میشه چیزایی مثل تلویزیون رو پایینتر گذاشت. غیر از این که توی عکس میبینید روی دو قسمت بسته شدهی یک مبل زیرزمینی گلدون گذاشتم ، میشه کلا موقعی که استفاده نمیشن ، زیرانداز و پشتی و حتی یک میز رو گذاشت توی حفره و مسدودشون کرد تا با کف اتاق یکی بشن و انگار نه انگار ما اونجا یک مبل مخفی کردیم \\:D/
سعی کردم این ایده رو با مخلوطکن (Blender ;D ) نشون بدم.
طرف رفته دستشویی و موس و کیبورد رو هم با خودش برده !! :o
{ یاد یک جوک افتادم : بچههه میاد به باباش یک کاغذ سفید نشون میده ؛ باباهه میگه : چی کشیدی عزیزم؟ بچههه میگه : یک گاو و مقداری علف کشیدم. باباهه میگه : پس علفها کوشون ؟ بچههه میگه : گاوه خوردشون! باباهه : پس گاو کجاست؟ بچههه : علفهاشو خورده و رفته !! }
تصویر رندر شده رو پیوست کردم. این هم فایل .blendش :
https://mega.co.nz/#!gYEzTJLa!V81HJmtjwBk4P04RAZoth3gxuF98znLhQ_izkgA-Kzo (https://mega.co.nz/#!gYEzTJLa!V81HJmtjwBk4P04RAZoth3gxuF98znLhQ_izkgA-Kzo)
-
خیلی قشنگ شده
فقط یک سوال الان مثلا بخوای رندر بگیری میتونی با بلندر در حد وی ری رندر بگیری؟
-
ویری مثلا چه امکاناتی داره؟
-
اصلا وی-ری قابل مقایسه با سایکلز نیست. من از همون ورژنی شروع کردم که سایکلز بهش اضافه شد.
فقط نمی دونم مثل 3dsmax از لایه بندی رندر پشتیبانی می کنه یا نه؟
مثلا یبار خود ابجکت رو رندر کنی یبارهم سایه اش رو.
-
ویری مثلا چه امکاناتی داره؟
من کلا با وی ری کار نکردم ولی مثلا تو اینترنت یه سری عکس هایی هست با کیفیت خیلی خیلی بالا زیرش زده وی ری
یا مثلا تو سی دی فروشی خارج میخوای پلاگین وی ری رو بخری رو جعبش یه عکس با چه گرافیکی زده
حالا میشه همچین گرافیکی رو توی بلندر زد؟
-
در قسمت متریال روی یک دکمهی کوچیک که برای سایه زدن توسط node استفاده میشه کلیک کنید و Cast only رو بزنید تا فقط سایه رندر بشه.
لایهها هم که به طور واضحی به صورت دوتا قسمت ۱۰تایی اون پایین ( پیشفرض) هست.
Node edit هم که معرف حضورتون هست؟
-
در قسمت متریال روی یک دکمهی کوچیک که برای سایه زدن توسط node استفاده میشه کلیک کنید و Cast only رو بزنید تا فقط سایه رندر بشه.
لایهها هم که به طور واضحی به صورت دوتا قسمت ۱۰تایی اون پایین ( پیشفرض) هست.
Node edit هم که معرف حضورتون هست؟
من کلا گرافیک نه بلدم و نه کارمیکنم فقط میخوام بدونم مثلا یه ماشین که با تری دی مکس رندر کردن جای واقعی تو مجلات بنز میزارن رو میشه با بلندر ساخت یا نه ؟ 8) :o ;D
-
مهارت بیشتر از نرمافزار مهمه.
-
اینم میخوام برای کاغذدیواری اوبونتو ۱۴.۰۴ پیشنهاد بدم D:
https://mega.co.nz/#!JUtliKCT!v_nDSXfJ2SyGxEr8wHnEsYmfkkwaj5owFshpepNlyVA
چهطوره؟
-
خیلی عالیه ولی زیاد سادست یه خرده بهش مه و دود و جزئیات اضافه کنین عالیه ولی راستش من خیلی نفهمیدم چیه فکر میکنم شمعی روی آب باشه؟
در ضمن خواهشاً عکس میذارید سورس blend. رو هم بذارید :oops:
-
اینم میخوام برای کاغذدیواری اوبونتو ۱۴.۰۴ پیشنهاد بدم D:
https://mega.co.nz/#!JUtliKCT!v_nDSXfJ2SyGxEr8wHnEsYmfkkwaj5owFshpepNlyVA
چهطوره؟
من عذر میخام اینو میگم ولی نظر برادرمه : میگه شبیه توالت فرنگیه که داره غرق میشه ](*,) ;D
-
https://mega.co.nz/#!ZYdgnIYZ!HDXk4yqoknX5zfcmedIkIbeZRF_Cpaad9r1ENj3DOAY
بعد از ۳ ساعت آزمون ، برای تفریح کمی یخ ذوب کردیم.
این هم .blend :
https://mega.co.nz/#!0JUXBIKR!OmxOZXmFRx-YMOneXGHQrertYVV86K3Qmq3Yl8x8xr0
-
الآن ساعت سه و نیم بامداد ، بالأخره رندر تموم شد!
https://mega.co.nz/#!BJczjSTT!qE3Sy_4LmVW8NTETLzpbRr4eVxQKm8p9Kkh8Fy4yfGk
این هم .blend :
https://mega.co.nz/#!wQsCwBrI!2HBYc2FHBCCzuPXidtVuH8gwCBjohDBrTBYBwX7O-R4
رندر معمولی اینقدر طول کشید (حدود ۳ ساعت) ولی با cycle در حد چند دقیقه رندر میشه؛ البته دیگه ابرها در cycle وجود ندارن.
---------------
این ماشینه هم اولش یه مکعب ساده بود :D
-
خیلی قشنگ بود. خداکنه زود تر این امتحانای *** شده تموم شه!
باید به منم ابر درست کردنو یاد بدی(خوبیه جامعهی آزاد همینه دیگه \\:D/)!!!
-
این با Cycles :
https://mega.co.nz/#!4ZNA3YiQ!rVNgRYBubjgGoNSSHkp6rg4HSvYv3tneYLlaKz_FZPY
و .blend :
https://mega.co.nz/#!cFEClYjL!RRma0_8gd7o7fbwx3DuvnPrN9VV31_4LGTcvsC3vCxI
----------
برای تبدیل یک شئ به ابر ، ابتدا به تنظیمات بلندر میریم و بعد افزونهی Cloud رو فعال میکنیم و شئ مورد نظر رو انتخاب میکنیم و سمت چپ ، روی گزینهی cloud generate میزنیم و قبلش نوع ابر رو هم میتونیم انتخاب کنیم (مثلاً من کومولوس گذاشتم).
-
https://www.dropbox.com/s/gxuv8js0nqvnhw8/Planet.png (https://www.dropbox.com/s/gxuv8js0nqvnhw8/Planet.png)
این تصویر از خیلی وقت پیش مونده بود یادم رفته بود بذارم. اونو از این فیلم یاد گرفتم:
https://www.youtube.com/watch?v=GTq9sLQOiVs (https://www.youtube.com/watch?v=GTq9sLQOiVs)
-
ولی این دیگه بدون دیدن هرگونه آموزشه و از تجربیات خودمه:
https://www.dropbox.com/s/cjvx1asdhvvf74u/Fall.png (https://www.dropbox.com/s/cjvx1asdhvvf74u/Fall.png)
سورس:
https://www.dropbox.com/s/q2n10bvdy10glam/Tree.blend (https://www.dropbox.com/s/q2n10bvdy10glam/Tree.blend)
-
زیباست.
درخت رو دستی کشیدی با این همه شاخه و برگ؟
مه رو چهجوری درست کردی؟
برگهای نزدیک زمین چرا عمودی موندن؟
-
حالا که توی نسخهی ۲.۶۹ برای اولین بار Cycles دارم ، اولین کارم رو باز-رندر کردم.
این به همون شیوهی قدیمی که یک نور Spot بالای شمعه :
https://mega.co.nz/#!UdNG2aKD!L4ePehRGyUiUiWhby6nNHb7pe1M8BlwIezhyehv_4cc
این با استفاده از جنس جدیدی که Cycles برای نورها استفاده میکنه و من برای شعلهی شمع استفادهش کردم:
https://mega.co.nz/#!5U0ExI7J!CJd94vJ8Tki4OkavBQRUNCzehIgKR6nMMYdLGwDPGUk
این هم کمی اغراق با استفاده از فیلتر Glare :
https://mega.co.nz/#!NdMSXB7C!phN968U6kPzR21Ve23ucUh0NKhPwyN2H3FyoFauDwQY
فقط نتونستم با Cycles ، بافت بذارم.
-
زیباست.
درخت رو دستی کشیدی با این همه شاخه و برگ؟
مه رو چهجوری درست کردی؟
برگهای نزدیک زمین چرا عمودی موندن؟
نه با یه افزونه درخت درست کردم. مایهش یه داک داک گوی سادست.
مه رو با فیلترها توی خروجی زندر و با کلی ور رفتن درست کردم. مه اصلا توی محیط سهبعدی نیست.
برگ ها رو چون با سیستم ذرهای درست کردم این جوری شدن. خیلی وقت نذاشتم جای بهتر شدن خیلی داره.
دور برگ های روی درخت ها میبینی یه حالت مستطیل مانند داره؟ این از نتایج همون «مه» هست که روی حاشیهی شفاف برگ ها اثر نکرده(نمیدونم چرا).
-
یکی دیگه از کارهای قدیمیم رو برای Cycles آماده کردم . کسی میتونه یه رندر با کیفیت بالا ازش بگیره؟ کامپیوترم مربوط به عصریخبندانه!
https://mega.co.nz/#!FIlCgYzL!WOhSR--jtMZ-fyVfqJyd_bP7Sy4hA--h9cPGY2SwgAo
اینو به بدبختی گرفتم :
https://mega.co.nz/#!5QchATQb!UM8Qt8lR8Y8vRU6HjXptWLg-W692jZfIC2y89J6Llss
واقعا قدیمیا راس میگن که یه نور طبیعی میارزه به دهتا نور مصنوعی!
-
خیلی خوشم اومد ولی به عنوان یک بینندهی فایل سورس به نظرم چراغش خیلی جای کار داشت. :oops:
امروز هوس شیر کردم اومدم اینو درست کردم!(عکس نیست فیلمه)
https://www.dropbox.com/s/ahgyq6jkncb78se/Heh0000-0159.dvd (https://www.dropbox.com/s/ahgyq6jkncb78se/Heh0000-0159.dvd)
اینم یورس:
https://www.dropbox.com/s/s0qwvgck9xddbsl/waterroad.blend (https://www.dropbox.com/s/s0qwvgck9xddbsl/waterroad.blend)
من شخصا عاشق شبیهسازیهای بلندرم و احتمالا تو همین هفته یه چیزی شبیه پردهی سینما اینجا میذارم. ;)
-
الوعده وفا:
https://www.dropbox.com/s/k6oiuse4nbsssem/0100.png (https://www.dropbox.com/s/k6oiuse4nbsssem/0100.png)
خواستم خروجی انیمیشن بگیرم دیدم زمان پیشبینی شده نجومی شد بیخیال شدم همون عکس بالایی رو گذاشتم. کسی سیستم قوی و حال و حوصله داشت رندر کنه بذاره اینجا.
سورس:
https://www.dropbox.com/s/z5s7up98pc2ir3c/Simulation.blend (https://www.dropbox.com/s/z5s7up98pc2ir3c/Simulation.blend)
-
این هم در حد بضاعت (؟) کامپیوتر من.
تنظیم Rigid body تجربه میخواد انگار.
یکی بیاد یک رندر آبرومندانه از این بگیره. :)
-
اولین برخورد من با sculp !
-
راستش من نفهمیدم این چیه!
-
راستش خودمم نفهمیدم!
-
رندرش با سیستم من ۳ روز و ۱۵ ساعت طول کشید ولی خب مسافرت بودیم اونم کارشو میکرد :دی
چون تکسچر داره توی یه فایل فشرده گذاشتم: دانلود سورس (https://drive.google.com/file/d/0B2_tmNlUxrT-anpucExsVldkY3c/edit?usp=sharing)
تکسچرها همه از سایت CG Textures هستند.
خروجی با فرمت OGG(من عاشق OGG هستم!): دانلود خروجی رندر (https://drive.google.com/file/d/0B2_tmNlUxrT-bTVQbHB3bW1rQ3M/edit?usp=sharing)
فقط توی این مدت پدر CPU دراومد!
-
سلام
تاپیک خوبیه . من خوب از اول با بلندر کار کردم و طراحی معماری می کنم . چند تا از کارام رو میگذارم . این برای ۴ سال پیشه که تازه بلندر یاد گرفته بودم . فقط مادلینگ هستش .
-
به عنوان آخرین کارم با بلندر در سال ۹۳ ، عصری یک پویانمایی ساختم. داستانش از خیلی وقت توی ذهنم بود :
معلم داره روی تخته یه چی مینویسه و دانشآموزها هم با دقت گوش میدن. ناگهان لنگه کفشی به سمت معلم پرتاب میشه. کفش رو بر میداره و با کفش دانشآموزها مقایسه میکنه. ولی متوجه میشه لنگ کفش خودشه!
متأسفانه حالم چندان خوش نیست و سیستم ۱۰ ساله توان رندر پویانمایی رو نداره.
اگه کسی از دوستان لطف کنه و ترجیحاً با LuxRender خروجی بگیره ، ممنون میشیم.
اگه تونستید ، آخرش رو و ریز انیمیتهاش رو هم انجام بدید.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/70254230/3D/teacher.blend
-
سلام به همه دوستان
در تاپیک اصلی جدیدترین کارهای خودم رو گذاشتم....
خوشحال میشم نظر دوستان رو بشنوم...
http://forum.ubuntu.ir/index.php/topic,100852.0.html
-
دیدم تاپیک خوابیده گفتم آپدیت کنم. این دفعه از سیستم ذرهای استفاده کردم.
سورس: دریافت از Google Drive (https://drive.google.com/file/d/0B2_tmNlUxrT-eE9Vd2lNWnZTbUk/view?usp=sharing)
رندر: دریافت از Google Drive (https://drive.google.com/file/d/0B2_tmNlUxrT-M1hZblhvYmdiNWc/view?usp=sharing)