انجمنهای فارسی اوبونتو
کمک و پشتیبانی => انجمن عمومی => نویسنده: امید پیله ور در 24 آبان 1387، 12:40 بظ
-
سلام
من که اینو مینوسم امیدوارم که انتقادپذیر باشید.
اولا که جنس ماگ(mug) های فروشی لینوکس شاپ یا به عمد یا به خاطر مشکل نگارشی به اشتباه نوشته شده بوده از سرامیک(که انشاالله به خاطر مشکل نگارشی بوده)
این ماگ ها از جنس پلاستک فشرده شده است :o
من و دوستم مدتی پیش با هم موارد زیر را سفارش دادیم:
یک پک 6 تایی ماگ گنوم
یک عدد ماگ گنوم
یک دی.وی.دی 64 بیتی اوبونتو
یک دی.وی.دی 32 بیتی اوبونتو
ماگ ها که قیمتش به جنسش نمی ارزید!!!!
دی.وی.دی 32 بیتی اوبونتو هم که با مشکل مواجعه شد و نصب نمیشد (لایو هم بالا نمیومد!!!) از طریق محیط متنی بهم ثابت شد که دی.وی.دی مشکل داره!!!
میتونید توی تصویر زید مشاهده کنید:
(http://i36.tinypic.com/ih7a5v_th.jpg) (http://i36.tinypic.com/ih7a5v.jpg)
بعد از واریز پول به حساب مدیر سایت لینوکس شاب(آقای میردامادی) بیش از دو هفته شد که این محصول برای من ارسال بشه!!!! ???
در صورتی که توی سایت اومده بود که طی 48 ساعته میرسه
حالا اگر بخوایم ما این ماگ ها + دی.وی.دی 32 بیتی اوبونتو رو پس بفرستیم چی کار باید بکنیم؟
ممنون از توجهتون!
-
من هم ماگ گنوم سفارش دادم و حدود یک ماه هستش که به دستم رسیده.
من این لیوان دوست داشتنی رو برای خوردن چایی نگرفتم بیشتر برای حمایت از گروههای اوپن سورس خریداری کردم.
توجه داشته باشید که سایت ها و گروه های فارسی گسترش اوپن سورس هیچ وظیفهای در قبال ما ندارن و همش لطف میکنن که چنین خدماتی رو مفت و مجانی در اختیار ما قرار میدن.
خوب پس ما هم این طوری ازشون حمایت میکنیم. شاید من هرچی از این سایت ها خریداری کردم نیاز آنچنانی بهش نداشتم!
موفق باشید .. سهیل .
-
شما برای ایراد دی وی دی با مدیریت لینوکس شاپ تماس گرفتید اگر نه حتما این کارو انجام بدید شک نکنید مشکلتون رو حل میکنن! (یک دی وی دی نو میدن)
-
اولا که چرا اینجا این بحث رو مطرح کردید؟ مگه اینجا اداره ی مشکلات لینوکس شاپه؟ مگه خود لینوکس شاپ mail نداره؟
ثانیا مگه شما نمیدونین آقای میردامادی تهران نیستن و این چند هفته سرشون با لاگ و جشن انتشار اوبونتو به اصفهان رفتن و بعد از اون تهران؟
در ضمن کار ایشون فقط لینوکس شاپ نیست. ایشون کار های زیادی هم دارن.
به هر حال بهتره با خودشون در میان بذارین. ;)
-
توجه داشته باشید که سایت ها و گروه های فارسی گسترش اوپن سورس هیچ وظیفهای در قبال ما ندارن و همش لطف میکنن که چنین خدماتی رو مفت و مجانی در اختیار ما قرار میدن.
کاملا موافقم
چون من خودم هم نوع دیگری به کاربران اوپن سورس رایگان آموزش میدم
شما برای ایراد دی وی دی با مدیریت لینوکس شاپ تماس گرفتید اگر نه حتما این کارو انجام بدید شک نکنید مشکلتون رو حل میکنن! (یک دی وی دی نو میدن)
در این مورد هم منصرف شدم!
وقتی با فروشگاه سی تو آشنا شدم، دیگه تصمیم گرفتم که از اون دی.وی.دی استفاده نکنم!!!!
در ضمن من نزدیک به 3-4 تا ایمیل برای جناب میردامادی فرستادم ولی هسچ جوابی نگرفتم :'(
-
اولا که چرا اینجا این بحث رو مطرح کردید؟ مگه اینجا اداره ی مشکلات لینوکس شاپه؟ مگه خود لینوکس شاپ mail نداره؟
ثانیا مگه شما نمیدونین آقای میردامادی تهران نیستن و این چند هفته سرشون با لاگ و جشن انتشار اوبونتو به اصفهان رفتن و بعد از اون تهران؟
در ضمن کار ایشون فقط لینوکس شاپ نیست. ایشون کار های زیادی هم دارن.
به هر حال بهتره با خودشون در میان بذارین. ;)
در ضمن من نزدیک به 3-4 تا ایمیل برای جناب میردامادی فرستادم ولی هسچ جوابی نگرفتم :'(
-
ببخشید دوباره نظر میدم ...
من دفعه گذشته که DVDم رو کمی با تاخیر تحویل گرفتم، ایمیلی به آقای میردامادی زدم ایشون بقدری خوب پیگیر مساله بود که من خودم خجالت کشیدم ...
در ضمن اگه توجه کرده باشین قیمت محصولات فروشگاه مذکور در حد مفت (مجانی) هستش که شما فقط هزینه DVD، بسته بندی و حمل تا اداره پست رو میپردازین.
-
مشکلات کاربران با فروشگاههای لینوکس و برنامههای آزاد ارتباطی به فروم نداره.
لطف کنید مشکلتون رو از طریق راههای ارتباطی با خود فروشگاه یا در کانال IRC پیگیری کنید.