کارخودتونه ؟!بله
از اونجایی که منم احتمال میدم نتونم اجراش کنم:سلام تونستم اجراش کنم ولییییییییی تصویر میمونه و پنگوئنه تو تصویر دور میشه (مگه نباید ما هم همراه پنگوئنه بریم؟)
قراره نما از بغل باشه یا مثل subway surf و این ها؟(اگه قراره از بغل باشه دو بعدی بهتره, اونوقت کسایی که سه بعدی بلد نیستن هم میتونن کمک کنن با سخت افزار نا چیز هم از پس توسعه اش میشه بر اومد)
گیم انجین بهتر از BGE نیست؟(برای پیدا کردن موتور بازیسازی خوب و متن باز, بروید تو ویکیپدیای انگلیسی بزنید list of game engine's اونجا از شیرمرغ تا جون ادمیزاد پیدا میشه)
بهتر نیست مثل super tux cart کاراکتر ها جور وا جور باشن؟ مثلا هر مرحله یه کاراکتر (البته تو اون بازی یک جوری عمل شده بود که انگار تو قحطی کاراکتر گیر افتادن(البته بازی نکردم ولی از لیست شخصیت ها اینو برداشت کردم) حتی به اون میمون تو قسمت mesh بلندر هم رحم نکرده بودند! ۵-۴ تا کاراکتر هم کافیه)
در ضمن سعی کنید مدل هاتون رو تا حد ممکن low poly کنید تا بازی سبک تر بشه
موفق باشید :)
برای اجرا ، باید از standalone ... استفاده کنید یا ابتدا کلید 0 رو بزنید تا به نمای دوربین برید و سپس از embedded... استفاده کنید.ممنون جالب بود فقط به نظر من یکم حرکت های پنگوئنه نرم نبود باید یکم نرم تر اجرا بشه و موقعی که میخواد بپره به نظر من بهتره که اول به سمت پایین فشرده بشه بعد بپره امید وارم منظورمو رسونده باشم.