از اونجایی که منم احتمال میدم نتونم اجراش کنم:
قراره نما از بغل باشه یا مثل subway surf و این ها؟(اگه قراره از بغل باشه دو بعدی بهتره, اونوقت کسایی که سه بعدی بلد نیستن هم میتونن کمک کنن با سخت افزار نا چیز هم از پس توسعه اش میشه بر اومد)
گیم انجین بهتر از BGE نیست؟(برای پیدا کردن موتور بازیسازی خوب و متن باز, بروید تو ویکیپدیای انگلیسی بزنید list of game engine's اونجا از شیرمرغ تا جون ادمیزاد پیدا میشه)
بهتر نیست مثل super tux cart کاراکتر ها جور وا جور باشن؟ مثلا هر مرحله یه کاراکتر (البته تو اون بازی یک جوری عمل شده بود که انگار تو قحطی کاراکتر گیر افتادن(البته بازی نکردم ولی از لیست شخصیت ها اینو برداشت کردم) حتی به اون میمون تو قسمت mesh بلندر هم رحم نکرده بودند! ۵-۴ تا کاراکتر هم کافیه)
در ضمن سعی کنید مدل هاتون رو تا حد ممکن low poly کنید تا بازی سبک تر بشه
موفق باشید