نمیدونم این مشکل یک بار اتفاق افتاده یا چندین بارکاملا درسته...
اما به هر حال خودم بارها از این فروشگاه ها خرید کردم و نقصی ندیدم
تا جایی هم که از نزدیک در ارتباطم می دونم حتی اگر شکستگی و اتفاقات دیگه ای که دال بر کوتاهیه شرکت پست هست در بسته ها به وجود بیاد، این دوستان تقبل می کنن و بسته رو دوباره می فرستن
شما اگر مشکلی در دی وی دی و یا سی دی و یا حتی هر محصول دیگه ای که از این فروشگاه ها خریداری می کنید می بینید باید بلافاصله با تلفن و یا ایمیل اونها رو مطلع کنید تا دوباره واستون بفرستن
هرجا هم باشید ماکسیموم دو روزه به دستتون میرسهراستی می دونستید هر دوی این فروشگاه ها یه جورایی از جیبشون هم دارن پول میذارن تا سرپا بمونن واسه ی ماها ؟
نمیدونم این مشکل یک بار اتفاق افتاده یا چندین بار
اما به هر حال خودم بارها از این فروشگاه ها خرید کردم و نقصی ندیدم
تا جایی هم که از نزدیک در ارتباطم می دونم حتی اگر شکستگی و اتفاقات دیگه ای که دال بر کوتاهیه شرکت پست هست در بسته ها به وجود بیاد، این دوستان تقبل می کنن و بسته رو دوباره می فرستن
شما اگر مشکلی در دی وی دی و یا سی دی و یا حتی هر محصول دیگه ای که از این فروشگاه ها خریداری می کنید می بینید باید بلافاصله با تلفن و یا ایمیل اونها رو مطلع کنید تا دوباره واستون بفرستن
هرجا هم باشید ماکسیموم دو روزه به دستتون میرسهراستی می دونستید هر دوی این فروشگاه ها یه جورایی از جیبشون هم دارن پول میذارن تا سرپا بمونن واسه ی ماها ؟
منم آخرین دفعه از سیتو دیویدی اوبونتو خرگوش شاخدار و فدورا 11 رو گرفتم
هر دو خوب کار میکنن مثل بنز :)
اما درگوشی میگم اوبونتومو رو دیویدی معمولی زده بودن و روش دستی نوشته بودن اوبونتو 9.04 خوب چه میشه کرد ؟ مگه من پولشو نداده بودم؟ ولی به خاطر این که آورده بودن دلم نیومد پس بفرستم لطفا تکرار نشود :(
اما از نحوه پرداخت در محل تحویل سیتو خوشم اومد چرا لینوکس شاپ این کارو نمیکنو یا چرا حالا این سیاستو در پیش نگرفته ؟
ولی در مورد خودم بگویم که چند باری توسط منوی تماس یا ارتباط با ما " از طریق میل" با لینوکس شاپ در تماس بودم و چندباری هم برای آنها موضوعاتی از این فبیل فرستادم ولی جوابی نرسیدلازم دیدم تجربه شخصیم رو در این رابطه بگم
درود بر شما دوست عزیز محمدمهدی محمدینقلقولولی در مورد خودم بگویم که چند باری توسط منوی تماس یا ارتباط با ما " از طریق میل" با لینوکس شاپ در تماس بودم و چندباری هم برای آنها موضوعاتی از این فبیل فرستادم ولی جوابی نرسیدلازم دیدم تجربه شخصیم رو در این رابطه بگم
من هر بار که با لینوکس شاپ از طریق ایمیل یا تماس با ما تماس گرفتم ظرف 24 ساعت باهام تماس گرفتند و شاید ایمیل شما به دستشون نرسیده باشه
در کشور ما ایران که البته ملت غیور و صبوری داریم شما البته این حق رو نداری که خیلی هم به نرسیدن محصولت ایراد بگیری: دوست داشتن می فرستن دوست نداشتن نه! دلشون خواست کامل رایت می کنن دلشون نخواست نه ولی این به هیچ وجه به معنی دلسرد شدن شما نیست! شما همچنان به خریدت ادامه بده تا پول ها توی جیبت انبار نشن که کاریست بسیار مذموم و ناپسند. این صاب سایت سی تو هم من اون چند روزا دیدمش یکیو معرفی کرد که اگه محصولات ناقص بود یا نرسید یا تا هفتاد سال گارانتی تعویض کامل نداشت (حتی در صورت سلامت کالا) از طرف همه دوستان علاقه مند و غیر علاقه مند و بصورت کاملا رفاقتی و با گارانتی گردنشو بشکنم! از این جهت شما می تونی خریدتو با خیال راحت انجام بدی و اگر مشکلی پیش اومد به خودم بگو تا برات .....
در ضمن یه چیز دیگه: من خودم فروشگاه دارم و به مشتریان بیگانه زبان جنس غالب می کنم. کیفیت در حد دربی تیم ملی با گارانتی برو پشتتم نبین! این تجربه شخصی منه که هر چقدر هم تلاش کنی تا از محصولت راضی باشن آخرش همیشه یکی پیدا می شه که محصولی که براش می فرستی ایراد داشته باشه اما مهمتر از این مسئله اینه که طرف پشت محصولش ایستاده باشه و بخواد که شما رو راضی نگه داره که همه این دوستان این آخری رو دارن ;D
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر صدام
......و اگر هم خدایی نکرده اتفاق افتاد ، راه حل این مشکل بوجود آمده را بلد شدمالبته بر هر کسی واضح و مبرهن است که این دوستان ما دزد یا کلاه بردار یا شیاد نیستند و ما هر آنچه قلم فرسائی و یا به نحو بهینه کلیدگان فرسائی می کنیم در این باب نبوده که حکم برائت این دوستان شفیق و بلبلان شکر شکن شیرین گفتار به ساحل آرام رسیده که در غیر اینصورت روبهان پنیر دزد از کلاغان مادر مرده بی نوا چنانشان بکوفتند با گرز گران ، کزان برتر اندیشه بر نگذرد و لاکن محاورات ما درباب شیاد ، بود و شیادی و نه صیاد و صیادی که خواجه فرمود او را بخر تا من از تباهیت بگیرم جلو!