انجمن‌های فارسی اوبونتو

لطفاً به انجمن‌ها وارد شده و یا جهت ورود ثبت‌نام نمائید

لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید

نظرسنجی

از کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و امثالهم راضی هستید؟

بله ، همۀ محصولات بی عیب بود
13 (65%)
تا حدودی ، مشکلات جزیی داشت
5 (25%)
نخیر ، تک تک محصولات بی عیب نبودند
2 (10%)

مجموع آرای اعضا: 20

نویسنده موضوع: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...  (دفعات بازدید: 4318 بار)

0 کاربر و 2 مهمان درحال مشاهده موضوع.

آفلاین Thinker's designer - محمدمهدی محمدی

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 194
  • جنسیت : پسر
  • من معتقدم که...
به نام ایزد یکتا

یک راست می رم سر اصل مطلب.

در راستای کیفیت سنجی محصولات گنو/لینوکسی در ایران که توسط همین بروبچ فرم ها و فروم های مشابه ، مشغول به محصولات دهی به مشتریان خود در سراسر گشور هستند ، بر آن شدم که نظر شما دوستان رو بپرسم.

چون خودم مار گزیده هستم و از خرید در این شرکت ها ضررهایی کردم و دی وی دی های موجود دارای مشکلات عدیده ای بود بر آن شدم که نظر شما را هم جویا شوم.

شما عزیزان بدون هیچ جانبداری از گروه خاصی و با تکیه بر عقل و درک خود و دیدن شرایط موجود ، لطفا اقدام به شرکت در این نظرسنجی بکنید. تا ببینیم که این دوستان گرامی ای که محصولات رو پخش می کنند در کارشان عیب هست یا اینکه کامپیوترهای ماها. اصلا pc خودم رو مثال می زنم. بهتر از این.

من نمی خوام نون دوستانمان رو آجر کنم ولی باید یه زمانی ، آن هم بر اثر اتفاقی ، بعضی از اشخاص به خود بیاین و بفهمند که مشکل ازکجا آب می خوره.

تشکر میشه.
« آخرین ویرایش: 27 اردیبهشت 1389، 04:26 ب‌ظ توسط Thinker - محمدمهدی محمدی »
اگر با هم باشیم ، بیشتر یاد می گیریم و هم بیشتر بدست می آوریم.
آزادی همین را از ما می خواهد.

شماره تماس: 09356235358

گروه کاربران نرم افزار آزاد

آفلاین فرهاد فرامرزی

  • Hero Member
  • *
  • ارسال: 764
  • جنسیت : پسر
  • آزادی در لینوکس(فرهاد فرامرزی)
    • مطالبی متفاوت در مورد فدورا
من تمام خرید هامو از فروشگاه سی تو می کنم و هیچ مشکلی توی این چند سال با این فروشگاه نداشتم . از اینجا هم به بهنام جان خسته نباشید می گم




www.fedora1.wordpress.com
==================================
فرهاد فرامرزی

آفلاین ellvllan

  • Sr. Member
  • *
  • ارسال: 425
  • جنسیت : پسر
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و س
« پاسخ #2 : 27 اردیبهشت 1389، 03:32 ب‌ظ »
من هم تمام خرید هام رو از فروشگاه linuxshop انجام دادم و کیفیتشون رضایت کامل داشتم البته یه آخرین محصولی که خریدم کارمیک کوالا بود چون بعدش اینترنت پرسرعت گرفتم و دیگه ازشون خرید نکردم ولی اگه گزینه ای برای خرید محصولات لینوکس خوب باشه اون حتما لینوکس شاپه چون دسته بندی محصولاتش واضضحه و کلا نقشه سایت خوب طراحی شده و کاربر در سایت لینوکس شاپ کمتر گیج میشه
البته این نظر شخصی بنده بود
در ضمن لازم به ذکره تا الان من از فروشگاه سی تو دیدن نکرده بودم و همینجا اعتراف میکنم یه فروشگاه کاملیه که هیچی کم نداره ، طراحیه اون هم بی نظیره و مجموعه هاش کامل
« آخرین ویرایش: 31 اردیبهشت 1389، 12:13 ق‌ظ توسط eMan »

آفلاین heresh

  • Hero Member
  • *
  • ارسال: 968
  • جنسیت : پسر
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #3 : 27 اردیبهشت 1389، 07:01 ب‌ظ »
خریدهایی که من کردم هیچ مشکلی نداشتن،‌ مخصوصا اون وقتا که اینترنت پر سرعت نداشتم هما خیلی بدردم می‌خورد.

تنها یه بار نزدیک ۸ماه پیش از لینوکس شاپ خرید کردم و وقتی از روی هما دسکتاپ KDE رو نصب کردم خیلی مشکل واسم درست شد. نسخه‌ای که توش بود نسخه بتا بود و باگ داشت، کلی باهاش ور رفتم ولی خوشبختانه آدرس این فروم هم همراه سی‌دی بود و امدم اینجا و اولین پستم رو گذاشتم، قبل از اون اتفاق همیشه انگلیسی جستجو می‌کردم. در اصل خیلی واسم خب شد، از اون موقع کلی چیز یاد گرفتم. واسه اون هم ازشون ممنونم  ;)

آفلاین بهزاد (beh7)

  • Sr. Member
  • *
  • ارسال: 274
  • جنسیت : پسر
  • یک نفر با کلی آرزو
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #4 : 27 اردیبهشت 1389، 07:47 ب‌ظ »
منم آخرین دفعه از سیتو دیویدی اوبونتو خرگوش شاخدار و فدورا 11 رو گرفتم
هر دو خوب کار میکنن مثل بنز :)
اما درگوشی میگم اوبونتومو رو دیویدی معمولی زده بودن و روش دستی نوشته بودن اوبونتو 9.04 خوب چه میشه کرد ؟ مگه من پولشو نداده بودم؟ ولی به خاطر این که آورده بودن دلم نیومد پس بفرستم لطفا تکرار نشود :(
اما از نحوه پرداخت در محل تحویل سیتو خوشم اومد چرا لینوکس شاپ این کارو نمیکنو یا چرا حالا این سیاستو در پیش نگرفته ؟
اوبونتو یعنی زندگی

آفلاین Caesar

  • Sr. Member
  • *
  • ارسال: 383
  • جنسیت : پسر
    • A Virtual World for Learninig English
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #5 : 27 اردیبهشت 1389، 07:56 ب‌ظ »
من که فقط یه بار مشکل داشتم. اونم Scientific بود که دیسک مشکل داشت،که هنوز گزارش نکردم(احتمالا سریعا رسیدگی کنند.)(البته یه بار هم «آفتاب‌پرست» خوب رایت نشده بود که دو روزه تصحیح شد.)

آفلاین Sajjad Baroodkoo

  • Badjoker
  • گروه راهبران
  • *
  • ارسال: 625
  • جنسیت : پسر
  • Linux means FREEDOM
    • Deviant Art Gallery
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #6 : 28 اردیبهشت 1389، 10:59 ق‌ظ »
نمیدونم این مشکل یک بار اتفاق افتاده یا چندین بار
اما به هر حال خودم بارها از این فروشگاه ها خرید کردم و نقصی ندیدم

تا جایی هم که از نزدیک در ارتباطم می دونم حتی اگر شکستگی و اتفاقات دیگه ای که دال بر کوتاهیه شرکت پست هست در بسته ها به وجود بیاد، این دوستان تقبل می کنن و بسته رو دوباره می فرستن

شما اگر مشکلی در دی وی دی و یا سی دی و یا حتی هر محصول دیگه ای که از این فروشگاه ها خریداری می کنید می بینید باید بلافاصله با تلفن و یا ایمیل اونها رو مطلع کنید تا دوباره واستون بفرستن

هرجا هم باشید ماکسیموم دو روزه به دستتون میرسه


راستی می دونستید هر دوی این فروشگاه ها یه جورایی از جیبشون هم دارن پول میذارن تا سرپا بمونن واسه ی ماها ؟
حلقه ایرانیان اوبونتویی در فیسبوک [facebook.com/ubuntu.ir]

آفلاین Caesar

  • Sr. Member
  • *
  • ارسال: 383
  • جنسیت : پسر
    • A Virtual World for Learninig English
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #7 : 28 اردیبهشت 1389، 01:24 ب‌ظ »
نمیدونم این مشکل یک بار اتفاق افتاده یا چندین بار
اما به هر حال خودم بارها از این فروشگاه ها خرید کردم و نقصی ندیدم

تا جایی هم که از نزدیک در ارتباطم می دونم حتی اگر شکستگی و اتفاقات دیگه ای که دال بر کوتاهیه شرکت پست هست در بسته ها به وجود بیاد، این دوستان تقبل می کنن و بسته رو دوباره می فرستن

شما اگر مشکلی در دی وی دی و یا سی دی و یا حتی هر محصول دیگه ای که از این فروشگاه ها خریداری می کنید می بینید باید بلافاصله با تلفن و یا ایمیل اونها رو مطلع کنید تا دوباره واستون بفرستن

هرجا هم باشید ماکسیموم دو روزه به دستتون میرسه


راستی می دونستید هر دوی این فروشگاه ها یه جورایی از جیبشون هم دارن پول میذارن تا سرپا بمونن واسه ی ماها ؟
کاملا درسته...

آفلاین Thinker's designer - محمدمهدی محمدی

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 194
  • جنسیت : پسر
  • من معتقدم که...
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #8 : 28 اردیبهشت 1389، 02:47 ب‌ظ »
نمیدونم این مشکل یک بار اتفاق افتاده یا چندین بار
اما به هر حال خودم بارها از این فروشگاه ها خرید کردم و نقصی ندیدم

تا جایی هم که از نزدیک در ارتباطم می دونم حتی اگر شکستگی و اتفاقات دیگه ای که دال بر کوتاهیه شرکت پست هست در بسته ها به وجود بیاد، این دوستان تقبل می کنن و بسته رو دوباره می فرستن

شما اگر مشکلی در دی وی دی و یا سی دی و یا حتی هر محصول دیگه ای که از این فروشگاه ها خریداری می کنید می بینید باید بلافاصله با تلفن و یا ایمیل اونها رو مطلع کنید تا دوباره واستون بفرستن

هرجا هم باشید ماکسیموم دو روزه به دستتون میرسه


راستی می دونستید هر دوی این فروشگاه ها یه جورایی از جیبشون هم دارن پول میذارن تا سرپا بمونن واسه ی ماها ؟

من این رو قبول دارم.
اگر با هم باشیم ، بیشتر یاد می گیریم و هم بیشتر بدست می آوریم.
آزادی همین را از ما می خواهد.

شماره تماس: 09356235358

گروه کاربران نرم افزار آزاد

آفلاین بهنام توکلی

  • Sr. Member
  • *
  • ارسال: 493
  • جنسیت : پسر
    • چاپچی
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #9 : 30 اردیبهشت 1389، 07:28 ب‌ظ »
از لطف تمامی دوستان و نظراتی که می‌دهید بسیار ممنونم.
و اما در رابطه با نظر زیر :

منم آخرین دفعه از سیتو دیویدی اوبونتو خرگوش شاخدار و فدورا 11 رو گرفتم
هر دو خوب کار میکنن مثل بنز :)
اما درگوشی میگم اوبونتومو رو دیویدی معمولی زده بودن و روش دستی نوشته بودن اوبونتو 9.04 خوب چه میشه کرد ؟ مگه من پولشو نداده بودم؟ ولی به خاطر این که آورده بودن دلم نیومد پس بفرستم لطفا تکرار نشود :(
اما از نحوه پرداخت در محل تحویل سیتو خوشم اومد چرا لینوکس شاپ این کارو نمیکنو یا چرا حالا این سیاستو در پیش نگرفته ؟

خوشبختانه از ابتدای سال ۸۹ حتی یک دیسک هم به صورت معمولی (بدون چاپ) ارسال نشده و تمام محصولات به صورت چاپ رنگی تحویل مشتریان گردیدند.

آفلاین aref3d

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 239
  • جنسیت : پسر
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #10 : 30 اردیبهشت 1389، 07:45 ب‌ظ »
من از لینوکس شاپ خرید می‌کردم که مدتی پیش به خاطر غیر فعال بودن سایت از سی تو خرید کردم.
از هر دوشون راضی بودم فقط به خاطر فاصله شهری نزدیکتر به سی تو سفارشات زودتر به دستم میرسه.

آفلاین رضا مظاهری

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 120
  • جنسیت : پسر
  • من چون تو بُدم * تونیزچون من باشی
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و سی تو و...
« پاسخ #11 : 30 اردیبهشت 1389، 09:40 ب‌ظ »
معمولن در مدل‌های ریاضی برای سنجش میزان رضایت‌مندی گزینه‌ها پنج‌تایی هستند
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
تا به نتایج قابل تحلیل‌تری برسن برای همین توی این نظرسنجی شرکت نکردم.
من همیشه از سی تو خرید میکنم و تاحالا به هیچ مشکل سخت‌افزاری -خرابی یا شکستگی دی وی دی یا سی دی- بر نخوردم
فقط به یه مشکل جدی نرم افزاری برخورد کردم  اونم یه دی وی دی بود به اسم آموزش جامع لینوکس که فقط روی ویندوز نصب میشد که بنظر من اصلن قابل توجیه نیست و بهتره اون محصول از لیست محصولات حذف بشه.
البته من در محل کار از ویندوز استفاده میکنم -بخاطر آفیس و عدم توانایی اتصال به اینترنت از پراکسی و همچنین ئی آر پی- ولی اونجا وقت کافی برای استفاده از این بسته رو ندارم.
من چون تو  بُدم * تونیزچون من باشی

آفلاین Thinker's designer - محمدمهدی محمدی

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 194
  • جنسیت : پسر
  • من معتقدم که...
دوستان ، من شاید در این قضیه تند روی ای کرده باشم. من از فروشگاه سی تو خرید نکردم. ار لینوکس شاپ خرید کردم. بعضی از دوستان که با بنده در تماس بودند ، به من در مورد بعضی از خرابی های سی دی یا دی وی دی های ارسالی سی تو صحبت هایی کردند و گفتند که ما رویمان نمی شود به دوستانمان بگوییم که کارشان عیب دارد. و من هم گفتم چرا؟ بری بگید. این حق شماست. و آن ها هم همین طور از مشتری هایشان توقع دارند. نمی دانم آن ها رفتند بگویند یا نه؟

ولی در مورد خودم بگویم که چند باری توسط منوی تماس یا ارتباط با ما " از طریق میل" با لینوکس شاپ در تماس بودم و چندباری هم برای آنها موضوعاتی از این فبیل فرستادم ولی جوابی نرسید. شاید من اشتباه کرده باشم و یا اینکه سرور خراب بوده و در کل شاید نامه ام به دست آن ها نرسیده باشد که آن ها بخواهند جوابی دهند. از طرفی می دانم که اگر دوستان لینوکس شاپ یا سی تو و غیره بدانند که همچین مشکلی برای مشتریشان اتفاق افتاده باشد ، با منطق و صمیمت کار را به خیر می رسانند. در ضمن این نکته را فراموش نباید کرد که شاید بنده و یا دوستان مزکور در نصب و کار با آن نرم افزارها توانا نبودند و شاید کوتاهی از جانب بنده و آنان بوده. ولی در مورد لینوکس مینت 7 در این مورد شکی ندارم که مشکل ار بنده نیست.

مشکل مینت7 یونیورسال را در اولین فرصتی که توانستم برای نصب چند باره امتحان کنم را دقیقا نوشته و به بصر سمع و بصر دوستان گرامی می رسانم. چون ممکن است چیزی را اشتباه بگویم.

در هر صورت باز هم تلاش می کنم که مشکلات را از طریق سایت فروشگاه مذکور و یا اگر راه ارتباط دیگری باشد به سمع شخص های مورد نظر برسانم.

در اینجا هم از تمامی دوستان زحمتکش لینوکس شاپ و سی تو و غیره تشکر می کنم و در همین جا اعلام آمادگی برای همکاری می کنم.

با تمامی این حرف ها ، فکر نکنم این پست از محبوبیت فروشگاه ها در بین کاربران کم کرده ، فکر کنم حتی زیادتر هم کرده است. چون از میزان رای های نظر سنجی معلوم می شود که محبوبیت این فروشگاه ها در بین کاربران چقدر هست.

به امید همکاری های بیشتر با فروشگاه های گنو/لینوکسی ای که در ایران به کار مشغول هستند.

 ;)
اگر با هم باشیم ، بیشتر یاد می گیریم و هم بیشتر بدست می آوریم.
آزادی همین را از ما می خواهد.

شماره تماس: 09356235358

گروه کاربران نرم افزار آزاد

آفلاین ellvllan

  • Sr. Member
  • *
  • ارسال: 425
  • جنسیت : پسر
پاسخ به: چگونگی کیفیت محصولات لینوکس شاپ و س
« پاسخ #13 : 01 خرداد 1389، 10:10 ق‌ظ »
درود بر شما دوست عزیز محمدمهدی محمدی
نقل‌قول
ولی در مورد خودم بگویم که چند باری توسط منوی تماس یا ارتباط با ما " از طریق میل" با لینوکس شاپ در تماس بودم و چندباری هم برای آنها موضوعاتی از این فبیل فرستادم ولی جوابی نرسید
لازم دیدم تجربه شخصیم رو در این رابطه بگم
من هر بار که با لینوکس شاپ از طریق ایمیل یا تماس با ما تماس گرفتم ظرف 24 ساعت باهام تماس گرفتند و شاید ایمیل شما به دستشون نرسیده باشه
« آخرین ویرایش: 01 خرداد 1389، 10:12 ق‌ظ توسط eMan »

آفلاین Thinker's designer - محمدمهدی محمدی

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 194
  • جنسیت : پسر
  • من معتقدم که...
درود بر شما دوست عزیز محمدمهدی محمدی
نقل‌قول
ولی در مورد خودم بگویم که چند باری توسط منوی تماس یا ارتباط با ما " از طریق میل" با لینوکس شاپ در تماس بودم و چندباری هم برای آنها موضوعاتی از این فبیل فرستادم ولی جوابی نرسید
لازم دیدم تجربه شخصیم رو در این رابطه بگم
من هر بار که با لینوکس شاپ از طریق ایمیل یا تماس با ما تماس گرفتم ظرف 24 ساعت باهام تماس گرفتند و شاید ایمیل شما به دستشون نرسیده باشه


خب دیگه دوست عزیز، باید بگویم که حتما مشکل از اینترنت یا بنده بوده که تماس هایم به آن ها نرسیده است.

اگر با هم باشیم ، بیشتر یاد می گیریم و هم بیشتر بدست می آوریم.
آزادی همین را از ما می خواهد.

شماره تماس: 09356235358

گروه کاربران نرم افزار آزاد