دوستان ، من شاید در این قضیه تند روی ای کرده باشم. من از فروشگاه سی تو خرید نکردم. ار لینوکس شاپ خرید کردم. بعضی از دوستان که با بنده در تماس بودند ، به من در مورد بعضی از خرابی های سی دی یا دی وی دی های ارسالی سی تو صحبت هایی کردند و گفتند که ما رویمان نمی شود به دوستانمان بگوییم که کارشان عیب دارد. و من هم گفتم چرا؟ بری بگید. این حق شماست. و آن ها هم همین طور از مشتری هایشان توقع دارند. نمی دانم آن ها رفتند بگویند یا نه؟
ولی در مورد خودم بگویم که چند باری توسط منوی تماس یا ارتباط با ما " از طریق میل" با لینوکس شاپ در تماس بودم و چندباری هم برای آنها موضوعاتی از این فبیل فرستادم ولی جوابی نرسید. شاید من اشتباه کرده باشم و یا اینکه سرور خراب بوده و در کل شاید نامه ام به دست آن ها نرسیده باشد که آن ها بخواهند جوابی دهند. از طرفی می دانم که اگر دوستان لینوکس شاپ یا سی تو و غیره بدانند که همچین مشکلی برای مشتریشان اتفاق افتاده باشد ، با منطق و صمیمت کار را به خیر می رسانند. در ضمن این نکته را فراموش نباید کرد که شاید بنده و یا دوستان مزکور در نصب و کار با آن نرم افزارها توانا نبودند و شاید کوتاهی از جانب بنده و آنان بوده. ولی در مورد لینوکس مینت 7 در این مورد شکی ندارم که مشکل ار بنده نیست.
مشکل مینت7 یونیورسال را در اولین فرصتی که توانستم برای نصب چند باره امتحان کنم را دقیقا نوشته و به بصر سمع و بصر دوستان گرامی می رسانم. چون ممکن است چیزی را اشتباه بگویم.
در هر صورت باز هم تلاش می کنم که مشکلات را از طریق سایت فروشگاه مذکور و یا اگر راه ارتباط دیگری باشد به سمع شخص های مورد نظر برسانم.
در اینجا هم از تمامی دوستان زحمتکش لینوکس شاپ و سی تو و غیره تشکر می کنم و در همین جا اعلام آمادگی برای همکاری می کنم.
با تمامی این حرف ها ، فکر نکنم این پست از محبوبیت فروشگاه ها در بین کاربران کم کرده ، فکر کنم حتی زیادتر هم کرده است. چون از میزان رای های نظر سنجی معلوم می شود که محبوبیت این فروشگاه ها در بین کاربران چقدر هست.
به امید همکاری های بیشتر با فروشگاه های گنو/لینوکسی ای که در ایران به کار مشغول هستند.