انجمن‌های فارسی اوبونتو

لطفاً به انجمن‌ها وارد شده و یا جهت ورود ثبت‌نام نمائید

لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید

اوبونتو ۲۶٫۰۴ «راکون ثابت‌قدم» با پشتیبانی بلند مدّت منتشر شد 🎊

آخرین ارسال‌ها

صفحه: 1 ... 8 9 [10]
91
با سلام،

بنده تاکنون در زمینه‌های مختلف آموزشی و فنی فعالیت داشته‌ام و در حال حاضر علاقه‌مندم به‌صورت جدی وارد حوزه شبکه، کامپیوتر و برنامه‌نویسی شوم.
دارای کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، مدرک آیلتس با نمره ۷ و TestDaF با نمرات ۳، ۴، ۴، ۴ هستم.
همچنین دو دوره پایتون ۱۱۰ ساعته و ۶۰ ساعته را در سازمان فنی‌وحرفه‌ای گذرانده‌ام و با HTML و CSS نیز آشنایی دارم.
۳۳ سال سن دارم و با انگیزه و جدیت آماده یادگیری و فعالیت حرفه‌ای هستم.

در حال حاضر آمادگی دارم برای یادگیری عملی بیشتر، در قالب دوره کارآموزی حضوری مرتبط با شبکه و کامپیوتر فعالیت داشته باشم و مهارت‌هایم را به‌صورت کاربردی توسعه دهم.
در صورت صلاحدید، خوشحال می‌شوم فرصتی برای همکاری فراهم شود.

با تشکر
محمد زمانی
92
snowflake را دقیق نمی‌دانم، ولی فکر کنم داده‌ها را طوری تغییر می‌دهد که شبیه به برقراری یک تماس تصویری باشد (دقیق نمی‌دانم) ولی dnstt بسته‌ها را داخل درخواست‌های dns می‌چپاند. مثلا همین dnstt را وقتی روی سرور و کلاینت اجرا می‌کنی، بعدش یک پورت (پیشفرض ۷۰۰۰) یک اتصال روی لوکال داری. بعد با ssh به آدرس لوکال و همین پورت ۷۰۰۰ اتصال برقرار می‌کنی و dnstt درخواست را داخل درخواست‌های dns به سرور می‌برد. شبیه به این icmp tunnel هست. icmp وقتی روی سرور و کلاینت اجرا می‌کنی، بعدش می‌توانی از طریق بسته‌های ping داده‌ها را انتقال بدی. در کل هر دو روش سرعت و کیفیت خوبی ندارد.
93
بیشتر با dnstt که خودت هم گفتی.
یه جورایی فکر کنم روشش مثل snowflak AMP هست.
94
بیشتر با dnstt که خودت هم گفتی.
https://github.com/bugfloyd/dnstt-deploy
نیاز هست که دامنه داشتی باشی و یک سرور، و همچنین DNS باز مثل 8.8.8.8 یا 64.6.64.6
البته سرعتش بسیار کم است.
در همین سبک این هم هست که البته امتحان نکردم:
https://github.com/mirzaaghazadeh/SlipStreamGUI
95
گوش شیطون کر.
خدمت تور با webtunnel ایرانسل
snowflak AMP همراه
96
برای من قفط تور کار می‌کرد (به لطف کاربراتور)
والا من که اصلا نتونستم وصل شم نه با مخابرات نه همراه‌اول. کار خاصی باید بکنم توی کاربراتور؟ همه چی دیفالت بود و وصل نشد.
97
درود بر تو. FTP منسوخ شده و دیگه استفاده نمی‌شه. اگه نکست‌کلود داری بهتره از همون DAV که توی خودش هست استفاده کنی.
98
برای من قفط تور کار می‌کرد (به لطف کاربراتور)
99
snowflake الان خوبه
100
نقل‌قول
امیدوارم وصل بمونه. همشون ربات نیستن، ولی اکثریتشون، بله.
فکر نکنم وصل بمونه. به طور شانسی، یه منطقه رو چند ساعت وصل میکنن و بعدشم قطع.
صفحه: 1 ... 8 9 [10]