انجمن‌های فارسی اوبونتو

لطفاً به انجمن‌ها وارد شده و یا جهت ورود ثبت‌نام نمائید

لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید

نویسنده موضوع: کتاب در مورد ubuntu  (دفعات بازدید: 2061 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال مشاهده موضوع.

آفلاین sajjad100

  • Newbie
  • *
  • ارسال: 3
کتاب در مورد ubuntu
« : 01 اردیبهشت 1387، 03:01 ب‌ظ »
سلام .. خسته نباشید .. یه کتاب کامل pdf در مورد اوبونتو می خواستم   من یه عضو جدیدیم ... می خواستم یه چیزی باشه کامل باشه و همه چیزو (مثلا دستورات لینوکس) در بر بگیره اگه کمکم کنید خیلی ممنون میشم ...اگه میشه هم فارسی و هم اینگلیسیش...مرسی

آفلاین کسری کشاورز

  • High Sr. Member
  • *
  • ارسال: 608
  • جنسیت : پسر
  • Don't Look Back With Linux
پاسخ به: کتاب در مورد ubuntu
« پاسخ #1 : 01 اردیبهشت 1387، 04:45 ب‌ظ »
کتاب انگلیسی هست.اما اگر بخوای کتاب پارسیکس خیلی بهت کمک میکنه.فارسی هم هست!

آفلاین علیرضا طالقانی

  • High Hero Member
  • *
  • ارسال: 2373
  • جنسیت : پسر
  • القدس لنا، والنصر لنا!
    • Take it easy
پاسخ به: کتاب در مورد ubuntu
« پاسخ #2 : 01 اردیبهشت 1387، 06:33 ب‌ظ »
ی پیشنهاد!  هر کتابی که بخرید حتما مدت زمانی صرف نگارش ، ویرایش ، چاپ ،‌توزیع ،‌خرید و ... شده تا به دست شما برسه!
پس می تونه یکمی قدیمی شده باشه. :)
حتی اگه PDF باشه! خیلی داستان اش فرق نمی کنه.

منابع انگلیسی که ب وفور یافت میشه!  و الحمدالله الان که  چندین انجمن و وب لاگ و وب سایت خوب به زبان فارسی هستش که مرتب هم به روز می شند!
همین فرووم خودمون! تکنوتاکس!‌هزاردستان و ....

اگر هم در مورد دستورات بخواهید من ی PDF دارم که یکمی حجم اش زیاد باید باشه! حدود شش مگ و نمی شه اینجا براتون آپلود کنم ش! اما از طریق میسنجر یا ایمل ! اگه خواستید با من هماهنگ کنید که براتون بفرستم اش.
.ShayneIsTheOneWhoIsAlwaysAlone
terminal@world-server:~$ sudo aptitude remove --purge Israel

آفلاین sajjad100

  • Newbie
  • *
  • ارسال: 3
پاسخ به: کتاب در مورد ubuntu
« پاسخ #3 : 02 اردیبهشت 1387، 10:21 ق‌ظ »
سلام دوباره ... بچه ها من تو دانشگاه ارومیه دانشجو هستم ... اگه بتونید هر دوتاشون ( هم فارسی رو هم انگلیسی رو ) لینکشو بهم بدین خیلی ممنون می شم .. منظورم همون فایل  pdf هستش اخه من زیاد نمی تونم کانکت بشم   ...اخه دانشجو هستم و تو خابگاه می مونم ... مرسی

آفلاین علیرضا طالقانی

  • High Hero Member
  • *
  • ارسال: 2373
  • جنسیت : پسر
  • القدس لنا، والنصر لنا!
    • Take it easy
پاسخ به: کتاب در مورد ubuntu
« پاسخ #4 : 02 اردیبهشت 1387، 11:19 ق‌ظ »
sajjad100::
Gmail اتون رو چک کنید! :)
.ShayneIsTheOneWhoIsAlwaysAlone
terminal@world-server:~$ sudo aptitude remove --purge Israel

آفلاین Manwe

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 234
پاسخ به: کتاب در مورد ubuntu
« پاسخ #5 : 02 اردیبهشت 1387، 11:40 ق‌ظ »
ی پیشنهاد!  هر کتابی که بخرید حتما مدت زمانی صرف نگارش ، ویرایش ، چاپ ،‌توزیع ،‌خرید و ... شده تا به دست شما برسه!
پس می تونه یکمی قدیمی شده باشه. :)
حتی اگه PDF باشه! خیلی داستان اش فرق نمی کنه.

منابع انگلیسی که ب وفور یافت میشه!  و الحمدالله الان که  چندین انجمن و وب لاگ و وب سایت خوب به زبان فارسی هستش که مرتب هم به روز می شند!
همین فرووم خودمون! تکنوتاکس!‌هزاردستان و ....

اگر هم در مورد دستورات بخواهید من ی PDF دارم که یکمی حجم اش زیاد باید باشه! حدود شش مگ و نمی شه اینجا براتون آپلود کنم ش! اما از طریق میسنجر یا ایمل ! اگه خواستید با من هماهنگ کنید که براتون بفرستم اش.
آقای طالقانی ما هم از بچه های مشتاق آوبآنتآ هستیم لطفاً از این کتابا به ما هم بدهید  \\:D/
. - .
         \ v /
       \ \   / /
     \ (       ) /
       ^^.^^

آفلاین علیرضا طالقانی

  • High Hero Member
  • *
  • ارسال: 2373
  • جنسیت : پسر
  • القدس لنا، والنصر لنا!
    • Take it easy
پاسخ به: کتاب در مورد ubuntu
« پاسخ #6 : 02 اردیبهشت 1387، 11:51 ق‌ظ »
Manwe:: شما برات خوب نیست!   پر رو میشی! ;)  :-*
.ShayneIsTheOneWhoIsAlwaysAlone
terminal@world-server:~$ sudo aptitude remove --purge Israel