دوست عزیز قرار نشد سئوال سخت بپرسی، چون منم تازه کارم
، ولی بین خودمون باشه با کمک به شما خودمم بیشتر دارم باهاش آشنا میشم
.
این اطلاعاتی که من در مورد هر طبقه بندی دارم:
Console: برنامه های کنسولی
D language : نوشتن برنامه به زبان D
2D/3D Graphics: این برای کارای 2 بعدی و 3 بعدی از جمله بازی سازیه
Native: حدس میزنم این یکی برای نوشتن درایور برای کرنل باشه Kernel Mode Driver
GUI: این یکی دیگه از اسمش تابلوست؛ برای تولید برنامه با رابط کاربری (البچ با 2D/3D Graphics هم میشه ولی خیلی خفنه!!!)
Code::Blocks: برای توسعه دادن برنامه با کمک نوشتن پلاگینه
منظور شما این بود؟