من مجموعهای از فایلهای اکسل دارم که در آن برای کارهایم زمانبندی میکنم. یادآورهایی برای قرارها و .... درتقویمم دارم و فایلی هم دارم که بودجه و تراکنشهای مالیام در آن مدیریت میشود. دنبال برنامهای هستم که بتواند این مجموعه را د یک قالب مدیریت کند. گویا Kontact بخش عمده این کارها منهای بخش مالی را انجام میدهد. دوستان با چه برنامههایی آشنایی دارند و تجربهشان از هر برنامه چگونه است؟
برای من اینها مهم است: سازگاری بخشهای مختلف برنامه، داشتن تقویم و زمانبندی، داشتن بخش مالی، ترجیحا داشتن یادآور، ارائه گزارشهایی از وضعیت کارهای انجام شده و ... اگر بشود با یک تقویم ایرانی هم هماهنگش کرد که چه بهتر!