اوبونتو
انجمنهای پشتیبانی
راهنمایی
ورود
عضویت
ویکی فارسی
ویدیوها
همایشها
کانال IRC
سرویس Pastebin
88
انجمنهای فارسی اوبونتو
لطفاً به انجمنها
وارد شده
و یا جهت ورود
ثبتنام
نمائید
یک ساعت
یک روز
یک هفته
یک ماه
برای همیشه
لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید
اوبونتو ۲۶٫۰۴ «راکون ثابتقدم» با پشتیبانی بلند مدّت منتشر شد 🎊
انجمنهای فارسی اوبونتو
»
کمک و پشتیبانی
»
سختافزار
»
نصب و پیکربندی انواع مودم و اتصال به اینترنت
»
مشکل کار کردن با مودم Conexant D400 در کارمیک
« قبلی
بعدی »
ارسال به دوستان
چاپ صفحه
صفحه: [
1
]
پایین
نویسنده
موضوع: مشکل کار کردن با مودم Conexant D400 در کارمیک (دفعات بازدید: 2852 بار)
0 کاربر و 1 مهمان درحال مشاهده موضوع.
SAM1
Sr. Member
ارسال: 382
جنسیت :
LONG LIVE FREEDOM
مشکل کار کردن با مودم Conexant D400 در کارمیک
«
:
26 آبان 1388، 02:49 بظ »
سلام. من یه مودم اکسترنال Conexant D400 (از اینا که لیبل Dell دارن و رو لپ تاپ هاش هستن) دارم. از سایت linuxant.com اسکریپت cnxtinstall را گرفتم و اجرا کردم و گفت که نوع مودم dgcmodem هست و درایورش را هم برام دانلود و نصب کرد. بعد از تمام شدن نصب هم گفت از پورت /dev/modem استفاده کن که البته کار نکرد. خودم بسته کامپایل شده را از سایتش گرفتم و نصب کردم و باز هم افاقه نکرد. خواستم بپرسم کسی مشکل مشابه من را داره و راه حلی سراغ دارید براش؟ می خوام فکس بفرستم خیلی نیاز دارم بهش.
خارج شده است
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند، به پای هرزه علفهای باغ کال پرست
وطنم
SAM1
Sr. Member
ارسال: 382
جنسیت :
LONG LIVE FREEDOM
پاسخ به: مشکل کار کردن با مودم Conexant D400 در کارمیک
«
پاسخ #1 :
27 آبان 1388، 04:14 بظ »
کسی هست؟
خارج شده است
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند، به پای هرزه علفهای باغ کال پرست
وطنم
ارسال به دوستان
چاپ صفحه
صفحه: [
1
]
بالا
« قبلی
بعدی »
انجمنهای فارسی اوبونتو
»
کمک و پشتیبانی
»
سختافزار
»
نصب و پیکربندی انواع مودم و اتصال به اینترنت
»
مشکل کار کردن با مودم Conexant D400 در کارمیک
XHTML
RSS
WAP2
SMF 2.0.19
|
SMF © 2011
,
Simple Machines