اوبونتو
انجمنهای پشتیبانی
راهنمایی
ورود
عضویت
ویکی فارسی
ویدیوها
همایشها
کانال IRC
سرویس Pastebin
88
انجمنهای فارسی اوبونتو
لطفاً به انجمنها
وارد شده
و یا جهت ورود
ثبتنام
نمائید
یک ساعت
یک روز
یک هفته
یک ماه
برای همیشه
لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید
اوبونتو ۲۶٫۰۴ «راکون ثابتقدم» با پشتیبانی بلند مدّت منتشر شد 🎊
انجمنهای فارسی اوبونتو
»
کمک و پشتیبانی
»
سختافزار
»
نصب و پیکربندی انواع مودم و اتصال به اینترنت
»
درخواست درایور جدید برای مودم اینتل
« قبلی
بعدی »
ارسال به دوستان
چاپ صفحه
صفحه: [
1
]
پایین
نویسنده
موضوع: درخواست درایور جدید برای مودم اینتل (دفعات بازدید: 5682 بار)
0 کاربر و 1 مهمان درحال مشاهده موضوع.
sohrabi
Jr. Member
ارسال: 34
جنسیت :
درخواست درایور جدید برای مودم اینتل
«
:
17 اردیبهشت 1387، 11:16 بظ »
سلام دوستان
کسی درایور جدید مودم اینتل 536ep را برای ابونتو 8.04 پیدا و نصب کرده است ؟ تازه سفارش نسخه جدید اوبونتو را دادم ولی چون نسخه جدید به دستم نرسیده میخواستم بدونم 1.آیا درایور نسخه قبلی باز هم احتمال نصبش در ابونتو 8.04 هست ؟ 2. درایور جدیدش اومده یا اگر نیومده از کدوم سایت پی گیری کنم تا سریعتر مطلع بشم؟(چون مسئله نصب و اتصال به اینترنت برام تو لینوکس مهم است)
با تشکر از دوستان
«
آخرین ویرایش: 17 اردیبهشت 1387، 11:23 بظ توسط lawyer
»
خارج شده است
sohrabi
Jr. Member
ارسال: 34
جنسیت :
پاسخ به: درخواست درایور جدید برای مودم اینتل
«
پاسخ #1 :
28 اردیبهشت 1387، 01:48 قظ »
سلام
من با مراجعه به مقاله مودم موجود در همین سایت که جدیدا به روز رسانی شده ، درایور مودم اینتل 536ep برای ubuntu 8.4 را دانلود کردم .
با تشکر از همه به خصوص آقای محمد جواد غدیر ، از به روز رسانی اطلاعات مربوط به درایورهای مودم.
http://wiki.ubuntu.ir/DialupModemHowto/Intel536EP
«
آخرین ویرایش: 28 اردیبهشت 1387، 09:39 بظ توسط lawyer
»
خارج شده است
ارسال به دوستان
چاپ صفحه
صفحه: [
1
]
بالا
« قبلی
بعدی »
انجمنهای فارسی اوبونتو
»
کمک و پشتیبانی
»
سختافزار
»
نصب و پیکربندی انواع مودم و اتصال به اینترنت
»
درخواست درایور جدید برای مودم اینتل
XHTML
RSS
WAP2
SMF 2.0.19
|
SMF © 2011
,
Simple Machines