انجمن‌های فارسی اوبونتو

لطفاً به انجمن‌ها وارد شده و یا جهت ورود ثبت‌نام نمائید

لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید

اوبونتو ۲۶٫۰۴ «راکون ثابت‌قدم» با پشتیبانی بلند مدّت منتشر شد 🎊

نویسنده موضوع: مشکل با hiddify  (دفعات بازدید: 272 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال مشاهده موضوع.

آفلاین Hashem-khan

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 107
مشکل با hiddify
« : 30 خرداد 1405، 06:35 ب‌ظ »
سلام
بعد اتصال hiddify  فایرفاکس به راحتی کار میکنه
اما با کرومیوم و تلگرام منصل نمیشه هیچ ترافیکی رد نمیشه
مشکل از کجاست؟
« آخرین ویرایش: 30 خرداد 1405، 09:12 ب‌ظ توسط Hashem-khan »

آفلاین pouya04

  • Jr. Member
  • *
  • ارسال: 48
  • جنسیت : پسر
پاسخ : مشکل با hiddify
« پاسخ #1 : 30 خرداد 1405، 08:46 ب‌ظ »
سلام
هیدیفای tun mode داره؟
اگه داره روشنش کن باید درست بشه(احتمالا داره)
اگه نداره هم توی تلگرام میتونی use custom proxy بزنی و hostname: 127.0.0.1 و port رو چیزی که هیدیفای روش کار میکنه بزن.
برای کرومیوم هم میتونی از اکستنشن هایی مثل Proxy Switcher and Manager استفاده کنی.

آفلاین Hashem-khan

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 107
پاسخ : مشکل با hiddify(حل شد)
« پاسخ #2 : 30 خرداد 1405، 10:48 ب‌ظ »
گزینه tun فعال بود.
نقل‌قول
اگه نداره هم توی تلگرام میتونی use custom proxy بزنی و hostname: 127.0.0.1 و port رو چیزی که هیدیفای روش کار میکنه بزن.
برای کرومیوم هم میتونی از اکستنشن هایی مثل Proxy Switcher and Manager استفاده کنی.
من تور هم نصب دارم و از foxy proxy برای فایرفاکس و کرومیوم استفاده میکنم
که hiddify رو اضافه کردم و متصل شد.

برای تلگرام هم از همین روش که شما اشاره کردید استفاده میکردم برای تور
که (127.0.0.1:12334) hiddify رو اضافه کردم و متصل شد
 
ممنون از شما :)

آفلاین دانیال بهزادی

  • ناظر انجمن
  • *
  • ارسال: 19849
  • جنسیت : پسر
  • Urahara Kiesuke
    • وبلاگ
پاسخ : مشکل با hiddify
« پاسخ #3 : امروز ساعت 04:35 ب‌ظ »
هیدیفای نرم‌افزار آزاد نیست و این‌جا در موردش صحبت نمی‌کنیم.
اگه این ارسال بهت کمک کرد، دنبال دکمهٔ تشکر نگرد. به جاش تو هم به جامعهٔ آزادت کمک کن

آفلاین Hashem-khan

  • Full Member
  • *
  • ارسال: 107
پاسخ : مشکل با hiddify
« پاسخ #4 : امروز ساعت 06:31 ب‌ظ »
نقل‌قول
هیدیفای نرم‌افزار آزاد نیست و این‌جا در موردش صحبت نمی‌کنیم.

سایت رسمی برنامه گفته منبع باز :(

اگه نیست لطفاجایگزین معرفی کنید
« آخرین ویرایش: امروز ساعت 06:41 ب‌ظ توسط Hashem-khan »