با درووووود فراوان به همه دوستان
داروین بدبخت رو که یادتونه؟ همون اصل بقای مناسبترین و فیت ترین جونور تو محیط؟!
هرچی توزیع های بیشتر، امکان انتخاب بیشتر! پوشش سلیقه های بیشتر! از یکیشون بیشتر استقبال میشه... طرفدارا برای سرمایه گزارها جذابیت ایجاد میکنن و اون توسعه پیدا میکنه! اگه اون توزیع رو دوس دارین براش جذابیت ایجاد کنین (تبلیغ مثبت و حمایت از اونایی که جذبش شدن و...). به این میگن رقابت سالم تویه محیط! بقیه هم حالشو میبرن!!!
بی زحمت تبلیغ منفی نکنین که خوده من به شخصه کوفتم میشه!
هیچ چیز مطلقی هم تو رقابت نیس... مکانیزمش اینو میگه! ولی یه شرکته گنده مثه کانونیکال اگه ببینه داره مخاطباشو از دس میده خب دس رو دس که نمیزاره! موفق ترین الگو (محبوب ترین الگو) رو الگو قرار میده! ما هم حالشو میبریم!!!
اورژینال بودنم اونقده مهم نیس به جان من! مهم اینه که از رقابت سالم حمایت بشه... برای همین با دزدی ابتکار برخورد میشه... اگه تو رقابت سالم یه چیز سالم مثه مینت بیرون بیادش چرا که نه؟!