سلام
اینو حتما از ISP بپرس اگه بکن راه افتاده حتما افتاده.
الان می تونی به ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ پینگ کنی.؟
موفق باشی
اونا میگن که ما کاراش رو انجام دادیم، شاید مخابرات هنوز راه ننداخته.
با مودم اکسترنال که وصل میشم که میتونم، البته اونم فقط یه خط خروجی میده.
ولی با ADSL که اصلا وصل نمیشه.(از دستور plog معلمومه) تازه وقتی چراغش چشمک میزنه...
اگر چشمک میزنه که مشکل از همون خط باید باشه! یا رانژه نشده (که مخابرات گفته شده!)
سیم کشی خونه هم ممکنه مشکل داشته باشه! می تونید از جایی که سیم کشی داخل خونه میشه (معمولاً یه پریز توی حیاط هست که منبع اصلیه) هم تست کنید؟
من با همین خط با مودم اکسترنال دایالآپ وصل میشم.(تلفن هم که کار میکنه). یعنی ممکنه خطم با سرعت بالا مشکل داشته باشه؟!
ببخشید «رانژه نشده» یعنی چی؟؟
اگه مخابرات راه ننداخته که باید صبر کنم، خاک تو سرش(اون از سرعت و قیمت اینترنت، اینم از این تأخیرش). ولی میخوام قبل از اینکه اعتراض کنم، ببینم مشکل از جای دیگه نباشه. یعنی احتمال دیگهای وجود داره؟
راستی من مودم رو خودم خریدم نه از ISP که ازش اشتراک گرفتم! اونا هم فقط به من یه username و password دادن. آیا باید کار دیگهای انجام بدم؟؟ (غیر از pppoeconf و pon dsl-provider) لطفاً راهنماییم کنید.