سلام
آقا منم هستم
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
من انجین {Irrlicht {
http://irrlicht.sourceforge.net رو پیشنهاد میدم. البته این به معنی رد کردن انجینای دیگه نیست. من دنبال انجینای زیادی رفتم تو این جستجو irrlicht رو پیدا کردم (به زبان ساده تر تحقیق و نتیجه گیری). سادس و پر کاربرد، روی هر سیستمی (ویندوز، لینوکس، مک) میشه پیاده سازیش کرد. با محیط توسعه CodeBlocks همخوانی داره (اگه دوستان با CodeBlocks کار کرده باشند گزینه Irrlicht Project رو دیدند). مستندات تقریبا کاملی هم داره تا هر سیستم و محیط توسعه ای تطبیق پیدا کنه. هم بازیهای 2D رو و هم 3D رو پشتیبانی میکنه. اگه میتونید حتما دانلودش کنید و بررسیش کنید.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
والا من که به شخصه اینقدر سرم شلوغه که حتی فرصت آپدیت کردن وبلاگم رو ندارم !
اگر دوستان دیگه کار رو شروع کنن خیلی خوب میشه!
صبر میکنیم تا با هم شروع کنیم.
در مورد انجینم بهتره نظر سنجی کنیم.