در کشور ما ایران که البته ملت غیور و صبوری داریم شما البته این حق رو نداری که خیلی هم به نرسیدن محصولت ایراد بگیری: دوست داشتن می فرستن دوست نداشتن نه! دلشون خواست کامل رایت می کنن دلشون نخواست نه ولی این به هیچ وجه به معنی دلسرد شدن شما نیست! شما همچنان به خریدت ادامه بده تا پول ها توی جیبت انبار نشن که کاریست بسیار مذموم و ناپسند. این صاب سایت سی تو هم من اون چند روزا دیدمش یکیو معرفی کرد که اگه محصولات ناقص بود یا نرسید یا تا هفتاد سال گارانتی تعویض کامل نداشت (حتی در صورت سلامت کالا) از طرف همه دوستان علاقه مند و غیر علاقه مند و بصورت کاملا رفاقتی و با گارانتی گردنشو بشکنم! از این جهت شما می تونی خریدتو با خیال راحت انجام بدی و اگر مشکلی پیش اومد به خودم بگو تا برات .....
در ضمن یه چیز دیگه: من خودم فروشگاه دارم و به مشتریان بیگانه زبان جنس غالب می کنم. کیفیت در حد دربی تیم ملی با گارانتی برو پشتتم نبین! این تجربه شخصی منه که هر چقدر هم تلاش کنی تا از محصولت راضی باشن آخرش همیشه یکی پیدا می شه که محصولی که براش می فرستی ایراد داشته باشه اما مهمتر از این مسئله اینه که طرف پشت محصولش ایستاده باشه و بخواد که شما رو راضی نگه داره که همه این دوستان این آخری رو دارن
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر صدام
سلام و تشکر از اظهار نظرتان
در مورد کل حرفتان نظرم مخالف شماست ولی اگر جزیی بنگریم نه. یعنی با قسمتی از این حرفتان موافقم. همانطور که بررسی کردم و اعلام هم کردم ، مشکل از بنده و اینترنت مورد استفادۀ بندۀ بنده بوده که نتوانسته بودم ایمیلم را به آن ها برسانم.
از طرفی دوستانمان را زیر سئوال درست ببریم نه اشتباه. بنده به علت فرض اشتباه ، این پست را زدم ولی پس از حرف های گفته شده و کمی تحقیق فهمیدم که ایراد از بنده بوده ، نه دوستان. از طرفی دوستانمان که در فروشگاه فعالیت می کنند ، حتی از جیب خودشان هم برای برپا نگه داشتن فروشگاه مایه می زارند و زحمت می کشند ، پس اینطور نباید به آنها گفت.
در مورد نگه داشتن مشتری و مشتری مداری هم باید بگویم (تا آنجایی که اطلاع دارم) ، دوستانمان فعالیت می کنند و در کل این یک رسم در فروش هست.
پس بنابراین بر طبق گفته های قبلی و همکنونم باید گویم که باید با امتحان کردن تمام راه های ارتباطی با فروشگاه یا شرکت مورد نظر در مورد گارانتی محصول و جواب نگرفتن از این راه ها ، آن وقت باید پست می دادم.
حالا برای دفعۀ بعدی که خرید می کنیم ، انشاءالله اتفاق خاصی نمی افتد و اگر هم خدایی نکرده اتفاق افتاد ، راه حل این مشکل بوجود آمده را بلد شدم.