تو شیت «ورودی اولیه» عنوان سطونها رو هر ۵۰ تا تکرار کردی (نام، مقدار، واحد ...)، بخاطر چاپ این کار رو کردی؟ یا دلیل دیگهای داشته؟
برای چاپ این کارو کردم ولی بعد که فهمیدم نمیتونم ازش گزارش بگیرم مجبور شدم اطلاعات رو پشت سر هم بنویسم
میریم سراغ اون ۵۰۰۰ سطر، که چرا انقد زیاد هستن و اطلاعاتی توشون مثلِ همه و ....
کلا ۲۰۰۰ مشتری در سال داریم و هر مشتری ممکنه طی دو یا سه قسط یا بیشتر پول یا چک رو پرداخت کنه پس ما به حدود ۵۰۰۰ سطر درسال نیازداریم تا برای ورود اطلاعات جا کم نیاریم
این ۵۰۰۰ سطر کپی مستقیم لیست پرداخت مشتریان در هر ماه هست که هرماه ۴۹۸ سطر ظرفیت ورود اطلاعات داره و ضرب در ۱۲ که بکنیم دقیقا میشه 5976 سطر یعنی حدود ۶۰۰۰ سطر
دلیل اینکه این سطر ها رو در شیت/ گزارش وضعیت مشتریان و چاپ /کپی کردم اینه که نتونستم از همه ماهها یکجا گزارش بگیرم درصورتی که هر قسمت از اطلاعات مورد نیاز توی یک شیته (نمونه این گزارش در شیت / گزارش وضعیت مشتریان و چاپ / سلول x4 هست)
اگه بخاطر چاپ بوده میتونی بگی مثلا ردیف عنوانها تو پرینت همه صفحهها بیاد.
یعنی لیست ی که پشت سرهم اطلاعاتش وارد شده رو بگیره و ۵۰ تا ۵۰ تا کادر بندی کنه و عنوان و تاریخ بزنه و اماده چاپ کنه؟ اگه اینطوریه خوبه ولی چطوری
نکته: این برنامه فلا عملیات مربوط به حسابها رو بخوبی انجام میده ولی بدلیل اینکه در لینوکس فلا نرم افزار مناسبی برای حسابداری نیست خواستم یکم امکاناتشو بیشتر کنم تا کسانی که نیاز دارن استفاده کنن و این امکانات لیست کالا و فاکتور و تاریخ اتوماتیک و... هست که فلا دست نگه داشتم اطلاعاتم بیشتر بشه