سلام بچه ها!
نمی دونم شما هم به این موضوع پی بردید یا نه؟
گاهی اوقات یکسری سوالات مشابه توی فروم بیان می شه که نقطه اشتراکشون اینه که آخر نداره یعنی انگار اون کسی که سوال کرده قید مشکلش رو زده!! جالب اینجاست که اگه تو لیست ارسالی ها نگاه کنیم فقط 10% از تاپیک ها بجواب رسیدند!!
من خودم بشخصه زیاد رو لینوکس تسلط ندارم ولی سوالات بچه ها رو میرم تو اینترنت سرچ میکنم و آخر سر وقتی اون طرف بجواب رسید جواب رو تو دفترم وارد میکنم. وظیفه من نیست که بجای اون فرد برم دنبال جواب بگردم (البته منت نمی ذارم) ولی هدفم اینه که با دادن اون پاسخ: سوال رو ببندم - به بار علمی خودم اضافه کنم - با اینکارم واسه کسایی که انگلیسی شون خوب نیست (خارج از اعضا سایت) کمکی کرده باشم - بالا بردن کیفیت سایت
که البته یقین دارم هدف بچه هایی که یکسری سوالات رو بلدن(واسشون پیش پا افتادهست) و لطف می کنن جواب می دن ، همینی که گفتم باشه.
پیشنهاد:
1. اون چیزی که واضحه هر سوالی یه جوابی داره، پس لطفا کسی که تاپیک می فرسته از وظایف خودش بدونه که تا وقتی اون تاپیک بجواب نرسیده، تاپیک رو ول نکنه، اگرم کسی پیدا نشد که جواب سوال رو بدونه، خودش دنبال جواب بگرده. (تاپیک فرستادن بدون ته، هنر نیست)
2. واسه سایت پیشنهاد می کنم بالای هر تاپیک یک header قرار بگیره و در اون موضوع - نام سوال کننده - نام فرد پاسخ نهایی دهنده + شماره پست پاسخ، ذکر بشه. که تو هر تاپیک فرد سوال کننده موظف باشه کسی که جواب درست رو می ده را اعلام کنه. و در مشخصات هر فرد علاوه بر تعداد ارسال، تعداد پاسخ های درستش هم درج بشه. توی پنل هر کاربر هم می تونه قسمتی باشه که لیست تاپیک های بدون جواب اون فرد نشان داده بشه. امیدوارم کسانی که طراحی سایت رو بر عهده دارند منظور حرف من شده باشند چون در جهت بالا بردن کیفیت سایت خیلی کارسازه!
نظرتون چیه؟