سلام دوست عزیز
اول اینکه این همه مشکلی که تو این انجمن حل می شه پس چیه؟
الان شما برین به قسمت سخت افزار و نیگاه کنین چن تا مشکل حل شده ؟ (دلیل اینکه سخت افزار رو مثال زدم اینه که کاملاً تخصصیه و اصلاً اون کلیشه ای که شما می گین نیستش)
مطلب بعدی اینکه انجمن های تخصصی و پشتیبانی معمولاً درصد موفقیت پایین تری نسبت به بقیه انجمن ها دارن برای مثال به این لینک مراجعه کنین و درصد موفقیت جواب ها تو Ask Ubuntu که هم جامعه ی بزرگ تر و هم جامعه کاربری قوی تری رو داره رو ببینین:
https://stackexchange.com/sites#percentansweredهمون طور که می بینین توی لیست مرتب شده بر حسب موفقیت جواب جزو آخرین Q/A ها قرار داره پس با جامعه کاربری خیلی کوچیک تری که اینجا داره نمی شه توقعی داشت
مطلب سوم هم نقد من روی عنوان این تاپیک هستش "بی مسیولیت بودن اعضای انجمن":
من یادم نمیاد مسئولیتی رو قبول کرده باشم
وقتی هم عضو فروم شدم از شرایط عضویت این نبود که "من تمام تلاشم رو برای این انجمن خواهم کرد"
مسئله ی مسئولیت این تفکر رو ایجاد می کنه که من به عنوان یک عضو انجمن مسئولیتی رو قبول کردم و بابتش دارم حقوق ماهیانه دریافت می کنم و حالا به دلیل کم کاری باید عذرخواهی کنم در صورتی که تمام جواب هایی که بچه ها می دن فقط لطفه نه مسئولیت و وظیفه
در مورد حذف اکانت هم امکانش نیست ولی اگه به ناظرا پیام خصوصی بدین اکانت رو براتون می بندن و از دسترس شما خارج می کنن