اوبونتو
انجمنهای پشتیبانی
راهنمایی
ورود
عضویت
ویکی فارسی
ویدیوها
همایشها
کانال IRC
سرویس Pastebin
88
انجمنهای فارسی اوبونتو
لطفاً به انجمنها
وارد شده
و یا جهت ورود
ثبتنام
نمائید
یک ساعت
یک روز
یک هفته
یک ماه
برای همیشه
لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید
اوبونتو ۲۶٫۰۴ «راکون ثابتقدم» با پشتیبانی بلند مدّت منتشر شد 🎊
انجمنهای فارسی اوبونتو
»
کمک و پشتیبانی
»
سختافزار
»
نصب و پیکربندی انواع مودم و اتصال به اینترنت
»
طریقه وصل شدن به اینترنت با بلوتوث ؟ ( حل شد!! )
« قبلی
بعدی »
ارسال به دوستان
چاپ صفحه
صفحه: [
1
]
پایین
نویسنده
موضوع: طریقه وصل شدن به اینترنت با بلوتوث ؟ ( حل شد!! ) (دفعات بازدید: 3390 بار)
0 کاربر و 1 مهمان درحال مشاهده موضوع.
miladspeaker
Newbie
ارسال: 4
طریقه وصل شدن به اینترنت با بلوتوث ؟ ( حل شد!! )
«
:
13 امرداد 1390، 09:39 بظ »
سلام دوستان عزیز ... من در ویندوز از اینترنت gprs ایرانسل برای وصل شدن به نت استفاده می کنم .. البته با بلوتوث ... می خوام ببینم اینکار چطوری در اوبونتو امکان پذیر هست؟ البته با بلوتوث می خوام وصل بشم ... اگه این اتفاق بیافته من برای همیشه ویندوز رو ترک می کنم ... منتظر جواباتون هستم .. ممنون
«
آخرین ویرایش: 14 امرداد 1390، 12:25 قظ توسط miladspeaker
»
خارج شده است
narcissus
گروه راهبران
ارسال: 1132
پاسخ به: طریقه وصل شدن به اینترنت با بلوتوث ؟ ( حل شد!! )
«
پاسخ #1 :
14 امرداد 1390، 10:55 قظ »
پس راه حلتون را برا نفر بعدی بنویسید
خارج شده است
first they ignore you
then they laugh at you
then they fight you
then you win
ارسال به دوستان
چاپ صفحه
صفحه: [
1
]
بالا
« قبلی
بعدی »
انجمنهای فارسی اوبونتو
»
کمک و پشتیبانی
»
سختافزار
»
نصب و پیکربندی انواع مودم و اتصال به اینترنت
»
طریقه وصل شدن به اینترنت با بلوتوث ؟ ( حل شد!! )
XHTML
RSS
WAP2
SMF 2.0.19
|
SMF © 2011
,
Simple Machines