انجمن‌های فارسی اوبونتو

لطفاً به انجمن‌ها وارد شده و یا جهت ورود ثبت‌نام نمائید

لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید


توزیع گنو/لینوکس اوبونتو ۲۰ ساله شد 🎉

نویسنده موضوع: این انجمن در حال از دست دادن کاربران است.  (دفعات بازدید: 6522 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال مشاهده موضوع.

آفلاین mr.amirmamad

  • Jr. Member
  • *
  • ارسال: 48
  • جنسیت : پسر
    • Codepen
پاسخ : این انجمن در حال از دست دادن کاربران است.
« پاسخ #30 : 01 خرداد 1397، 09:37 ق‌ظ »
من با نظرات اقای علی رزم دیده کاملا موافقم.
در کنار اون باید گرافیک سایت هم یه تغییری بکنه تا ادم حوصلش سر نره!
تسلیم,هرگز!

آفلاین آرش گودرزی

  • Jr. Member
  • *
  • ارسال: 66
  • جنسیت : پسر
  • Ubuntu 16.04
پاسخ : این انجمن در حال از دست دادن کاربران است.
« پاسخ #31 : 01 خرداد 1397، 10:32 ق‌ظ »
سلام

...
و اینکه اخرین ارسالیها هم لیست نمیشن چرا اینجا؟ این خیلی بده!

سلام.

آخرین ارسال های انجمن https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?action=recent
مشاهده موضوع‌های ارسال شده پس از آخرین ورود شما https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?action=unread
مشاهده پاسخ‌های جدید به ارسال‌های شما https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?action=unreadreplies
آمار انجمن (کاربران و موضوعات و ... برتر) https://forum.ubuntu-ir.org/index.php?action=stats
« آخرین ویرایش: 01 خرداد 1397، 10:40 ق‌ظ توسط آرش گودرزی »

آفلاین mmb_hand

  • Jr. Member
  • *
  • ارسال: 63
پاسخ : این انجمن در حال از دست دادن کاربران است.
« پاسخ #32 : 01 خرداد 1397، 12:44 ب‌ظ »
سلام خب من تازه وارد نیتسم اما پست های زیادی نذاشتم اما به نظرم همونطور که خیلی از دوستان اشاره کردن موارد فنی مثل جستجوی سایت خیلی میتونه موثر باشه. ما توی گروه کاربران ویندوزی آدمای کم صیر زیاد داریم که برای چیزی که میخوان سرچ نمیکنن و سریع یه تاپیک جدید میزنن اما خوشبختانه لینوکسیا یکم صبرشون بیشتره و بعد از کلی سرچ که اگه به جواب نزن میان و اینجا سوالاتشون رو مطرح می کنن.
نکته بعدی سیاستگذاری هاییه که آقای رزم دیده بهش اشاره کردن.
تب و تابی تو این انجمن نیست. حتی فک نمکینم توی کافه اوبونتو هم الان خیلی شلوغ باشه. باید یه تبی انداخت تا بچه ها دوباره فعال بشن و این شلوغی خودش باعث افزایش کاربران میشه.
نکته بعدی اینکه موارد زیادی دیدم که وقتی میپرسی تو فلان نرم افزار به مشکل برخوردم چوابی که میگیری اینه:٬اون نرم افزار خوب نیست. از این استفاده کن٬.
فک میکنم خیلی جواب بدیه. حالا چه بخوایم و نخوایم من دارم از اون استفاده میکنم و قطعا هم دلایلی برای خودم دارم. با شنیدن این جواب من فک میکنم که اینجا جای مناسبی برای سوال پرسیدن نیست. اتفاقا همین چند مدت پیش تو یه فروم دیگه که مربوط به اوبونتو و لینوکس بود عضو شدم.
بحث دیگه برمیگرده به موضوعات انجمن. فک میکنم باید یه سری زیر شاخه اضافه بشه تا گشت و گذار توی انجمن آسون تر بشه. مثلا ما یه انجمن عمومی داریم که همه چیز توش هست بدون هیچ دسته بندی مشخصی.
SEO سایتو که اصلا نگو . دوستان مقایسه خیلی خوبی با دیجیاتو و زومیت داشتن. یه طوری شده که این انجمن اصلا توی لیست گوگل نیست. البته خودم چند وقت پیش داشتم دنبال یه دیکشنری میگشتم که دیدم یه تاپیک از این انجمن توی نتیجه دوم گوگل اومد. که خود من کلی ذوق کردم از این قضیه. باقی دوستان و قدیمی تر ها که جای خود داره.
و نکته آخری که مد نظرمه کانال IRC هست که گمونم کلا از کار افتاده.

و البته یه پیشنهادم دارم. توی مواردی بخصوص کانال آی آر سی با توجه به آدرس خیلی خوب سایت میشه با سایر انجمن های لینوکس همکاری هایی داشت که مثلا بیایم وبرای پیشرفت جامعه لینوکس توی ایران یه بخشی از وقتمون رو توی این کانال بذاریم. و البته یه امکان مثل دادن نوتیفیکیشن وقتی کسی سوالی میپرسه میتونه خیلی کمک کنه که اگه هم کسی داختل بود وقتی کسی سوالی پرسید متوجه بشه و یه سری بهش بزنه.

آفلاین ALi.pAkrohk

  • High Hero Member
  • *
  • ارسال: 1109
  • جنسیت : پسر
  • KDE Plasma 5 + Gnu OS
پاسخ : این انجمن در حال از دست دادن کاربران است.
« پاسخ #33 : 01 خرداد 1397، 12:54 ب‌ظ »
سلام خب من تازه وارد نیتسم اما پست های زیادی نذاشتم اما به نظرم همونطور که خیلی از دوستان اشاره کردن موارد فنی مثل جستجوی سایت خیلی میتونه موثر باشه. ما توی گروه کاربران ویندوزی آدمای کم صیر زیاد داریم که برای چیزی که میخوان سرچ نمیکنن و سریع یه تاپیک جدید میزنن اما خوشبختانه لینوکسیا یکم صبرشون بیشتره و بعد از کلی سرچ که اگه به جواب نزن میان و اینجا سوالاتشون رو مطرح می کنن.
نکته بعدی سیاستگذاری هاییه که آقای رزم دیده بهش اشاره کردن.
تب و تابی تو این انجمن نیست. حتی فک نمکینم توی کافه اوبونتو هم الان خیلی شلوغ باشه. باید یه تبی انداخت تا بچه ها دوباره فعال بشن و این شلوغی خودش باعث افزایش کاربران میشه.
نکته بعدی اینکه موارد زیادی دیدم که وقتی میپرسی تو فلان نرم افزار به مشکل برخوردم چوابی که میگیری اینه:٬اون نرم افزار خوب نیست. از این استفاده کن٬.
فک میکنم خیلی جواب بدیه. حالا چه بخوایم و نخوایم من دارم از اون استفاده میکنم و قطعا هم دلایلی برای خودم دارم. با شنیدن این جواب من فک میکنم که اینجا جای مناسبی برای سوال پرسیدن نیست. اتفاقا همین چند مدت پیش تو یه فروم دیگه که مربوط به اوبونتو و لینوکس بود عضو شدم.
بحث دیگه برمیگرده به موضوعات انجمن. فک میکنم باید یه سری زیر شاخه اضافه بشه تا گشت و گذار توی انجمن آسون تر بشه. مثلا ما یه انجمن عمومی داریم که همه چیز توش هست بدون هیچ دسته بندی مشخصی.
SEO سایتو که اصلا نگو . دوستان مقایسه خیلی خوبی با دیجیاتو و زومیت داشتن. یه طوری شده که این انجمن اصلا توی لیست گوگل نیست. البته خودم چند وقت پیش داشتم دنبال یه دیکشنری میگشتم که دیدم یه تاپیک از این انجمن توی نتیجه دوم گوگل اومد. که خود من کلی ذوق کردم از این قضیه. باقی دوستان و قدیمی تر ها که جای خود داره.
و نکته آخری که مد نظرمه کانال IRC هست که گمونم کلا از کار افتاده.

و البته یه پیشنهادم دارم. توی مواردی بخصوص کانال آی آر سی با توجه به آدرس خیلی خوب سایت میشه با سایر انجمن های لینوکس همکاری هایی داشت که مثلا بیایم وبرای پیشرفت جامعه لینوکس توی ایران یه بخشی از وقتمون رو توی این کانال بذاریم. و البته یه امکان مثل دادن نوتیفیکیشن وقتی کسی سوالی میپرسه میتونه خیلی کمک کنه که اگه هم کسی داختل بود وقتی کسی سوالی پرسید متوجه بشه و یه سری بهش بزنه.
گاهی این که باید کاربر نرم افزارس رو عوض کنه اجتناب‌ناپذیر.
قطعا دلیلی هست که ما نرم افزاری رو منع یا نرم افزاری رو پیشنهاد میدیم.
مثلا کاربر داره از نرم افزاری غیر آزاد استفاده می کنه یا نرم افزاری که خودش شبیح سازی برای نسخیی از نرم افزار دیگه هست و نقص های بسیار زیادی هم داره.
اگر کاربر دلیلی برای انتخاب اون نرم افزار داره باید بیانش کنه.
انوقت جواب بهتری هم می گیره.
یه بخش توی ویکی هست. که میگه چطور هوشمندانه باید سوال کرد.
20 =! 20
با هم بیاموزیم به هم نیاموزیم.
پاک روح.(آپاراک).